Костянтин Колійчук
«Один погонный метр подводного тоннеля стоит 60 тыс. евро. А тоннель может быть длиной 7 км», — говорит начальник «Киевавтодора» Георгий Глинский. www.segodnya.ua/specprojects/kiev_2025/v-kieve-poctrojat-tonneli-pod-dneprom-umnye-cvetofory-i-karmany.html

Звичайно, з відкатами і розкраданням може вийти і «около 0,5 млн дол. ». Але якщо процес контролювати і врахувати, що підводний тунель Вишневому не потрібен, то ціна виходить трішки менша, ніж Ви вказали.
Костянтин Колійчук
Турбує ще бордюр, який спрямовує 2 потоки в один (біля перехрестя). Є сумніви, що його демонтують, бо якщо так, то навіщо взагалі його ставили не так давно (коли робили світлофор)? Хоча те саме питання з нещодавнім ремонтом дорожнього полотна…
Костянтин Колійчук
«Если на клетке слона прочтёшь надпись «буйвол», не верь глазам своим.»

Дякую, що підказуєте як читати. Мабуть наступною буде вказівка щодо того як мислити :).
Костянтин Колійчук
«З 4 жовтня 2016 року буде тимчасово обмежено рух транспортних засобів у зв'язку з проведенням поточного середнього ремонт автомобільної дороги О101304 Київське півкільце – Крюківщина – Боярка на ділянці км 0 + 300 – км 4 + 450. Просимо вибачення за незручності», – йдеться в повідомленні.

Мабуть ми читаємо різні повідомлення :)
Костянтин Колійчук
" 1.3.1. Завданням середнього ремонту є відновлення необхідних
транспортно-експлуатаційних показників проїзної частини (рівності
та шорсткості удосконалених капітальних та полегшених покриттів і
доведення коефіцієнта зчеплення до встановлених нормативів для
забезпечення безпечних умов руху автотранспорту).
Середній ремонт виконується на підставі проекту або кошторису
робіт, що складений на підставі дефектного акта."

Технічні правила ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України П-Г.1-218-113-97

В новіших Технічних правилах подібного визначення не знайшов.

Якщо виходити з наведеного, то ймовірно будуть ремонтувати лише саме полотно. Мабуть, більш детальну інформацію могло б отримати міське керівництво, але йому ця проблема не цікава «в зв'язку з тим, що даний проміжок дороги не є на балансі міської ради, а знаходиться у віданні служби автомобільних доріг в Київській області».
Костянтин Колійчук
На сайті петицій відмовили у створенні петиції з цього питання, зробивши наступну відписку «Надана Вами пропозиція не відноситься до компетенції Вишневої міської ради. Ми можемо пропонувати до розгляду питання, які безпосередьно стосуються міста Вишневе.»
Костянтин Колійчук
«И ещё, на счет газов — вам не кажется, что машины стоящие в очереди (в ожидании открытия переезда) аж до заправки КЛО и в противоположном направлении — создают газовую атаку не меньше, чем бОльший поток проезжающих? „

Цілком з Вами згоден. Теж дивує ця логіка.
Костянтин Колійчук
«5 мая мы не принимали тарифов в отношении населения на тепловую энергию, на услуги централизованного отопления, на коммунальные услуги и централизованное снабжение горячей воды. Мы приняли проекты этих тарифов и обнародовали их на сайте», – заявил руководитель отдела информации и коммуникации с общественностью регулятора Иван Слободянюк.

Теперь, по его словам, дело за общественностью, которая может влиять на теплокоммунэнерго.

«К этому также могут приобщиться органы местной власти, разобравшись со своими теплокоммунэнерго», – добавил Слободянюк.

Дата, когда комиссия может поднять тарифы для населения, еще неизвестна.

biz.nv.ua/markets/nkreku-otkrestilas-ot-povyshenija-tarifov-na-teplo-i-gorjachuju-vodu-120380.html
Костянтин Колійчук
3000 грн. це бойлер малого об'єму. На сім'ю з 2-3 чол. доцільно купувати 80-100 л., а це вже 4-6 тис. грн. (з сухим теном і т.ін.) або й більше. Плюс вартість встановлення: не у всіх відразу є умови для безпроблемного підключення. Споживання такого бойлера буде приблизно 5-6 кВ. на добу, що по ціні в 1 грн. (99 коп.) складає близько 150-180 грн.
Проте, щодо іншого, то цілком з Вами погоджуюсь. Від нашої імпотентної влади варто бути максимально незалежним. В ідеалі громада має створювати ОСББ, які будуть заключати з постачальниками ком. послуг договори і притягати їх за невиконання таких договорів. Тоді різним «теплоенерго» буде дуже дорого не постачати ком. послуги в очікуванні, поки НКРЕ не отямиться і погодить тарифи.
В цілому у мене є лише одна надія, що вишнівчани на наступних виборах згадають керівникам міста, як ті «сприяли» у вирішенні проблем.
Костянтин Колійчук
Щодо встановлення бойлера. У випадку встановлення двотарифного лічильника можна економити не лише на підігріві води, а й при використанні іншої електротехніки, яку можна використовувати переважно вночі (посудомийки, пральні машини). Проте ціна самого бойлера + роботи по його встановленню + встановлення двотарифного лічильника будуть окупатися роками.
Костянтин Колійчук
Скажіть, будь-ласка, а у кого є договір з теплопостачаючою компанією, де прописано як і на яких умовах постачається гаряча вода? Я дуже сумніваюсь, що у когось з нас є такий договір. А тому відсутність постачання гарячої води не буде порушенням будь-яких угод між теплопостачаючою компанією та споживачем. Вплинути на таку компанію можна лише через міське керівництво або шляхом пікетів, як самої компанії, так і мерії. Як варіант, можна звернутися з заявою про порушення прав споживача до відповідної державної інспекції. Проте ефективність звернення до неї мені оцінити важко.
Костянтин Колійчук
Сьогодні телефонував в ТОВ «Ресурсозбереження» (теплопостачання на південному масиві). Диспетчер повідомив, що по всьому Вишневому на котельні не поступає газ. Перевірити інформацію неможливо. Мерія вирішила, що краще відмовчатися.
Костянтин Колійчук
Дорога на Київ в приватних руках?! Це щось нове!
Розширити її можна елементарно, особливо на відрізку від перехрестя біля АЗС «КЛО» до «Рибного світу» та в районі бункера (відразу за «Рибним світом»). Там пустує нічим не зайнята територія. До речі, зараз пробки виникають якраз у зв'язку з цими двома звуженнями дороги, бо водії декілька раз перелаштовуються з 2 смуг в 1.
А щодо того, що «не в адміністративних межах Вишневого», то проблема пробок на цій дорозі теж не лише проблема Вишневого. Потрібно розмовляти з органами місцевого самоврядування Києва та Крюківщини і разом вирішувати це питання. Головне почати щось робити.
Костянтин Колійчук
Дорога реально жахлива. Потрібно терміново щось робити!
← Попередня Наступна → 1 2
Показані 1-15 з 23