Uroffice79
Питання було: що зараз має робити міська влада?
Тверезо подивимося: протягом останніх 5 років, про які Ви пишете, там знущалися над дорогами забудовники, сенсу щось робити не було — будівельна техніка розбила б асфальт за тиждень. Асфальтувати прямо зараз не можна, і Боярка з Крюківщиною дуже поганий приклад, саме ці дорожні роботи у несприятливих умовах викликали негативний резонанс аж до згадування в новинах ТСН. Більше того, асфальтувати дороги по Козацькій та прилеглих вулицях мають тільки після облаштування зливової каналізації, що також затримає роботи. По кошторисам: міська влада визначила замовником проектно-кошторисних робіт КП «Головне управління комунального господарства». Остання інформація від них викладена вище. Продублюємо запити, і як тільки отримаємо відповіді — проінформуємо тут.
По сніговим кучугурам на тротуарах по Ватутіна: за утримання тротуарів біля приватних будинків відповідають власники будинків. Більше того, несуть адмін. відповідальність за невиконання цього обов'язку. Інша справа, що міська влада самоусунулася від контролю за виконанням цього обов'язку, адже багато хто з мешканців міста навіть не підозрює, що має щось там прибирати. Що ж, допоможемо міській владі і в цьому моменті, — завтра зробимо офіційне звернення до міського голови, опишемо ситуацію по тротуарах та будемо вимагати не самоусуватися.
Uroffice79
При всій повазі та з розумінням проблеми, — а як Ви, Анна Пустовалова, вважаєте, що прямо зараз має робити міська влада з Козацькою та прилеглими вулицями?
Uroffice79
Ось сьогоднішній коментар про можливість початку опалювання в одному із обласних центрів:
«досі не внесені зміни до постанови №758, яка регламентує об’єми надання газу. Точніше, зміни внесені, але поки підписаний варіант не надійшов ні нам, ні в облгаз, ні в НАК «Нафтогаз». Сидимо, з самого ранку чекаємо. Після отримання документу зразу підписуємо договори з НАКом і запускаємо котельні. Поки зробити це законодавчо ніхто не має права»
Uroffice79
Запитували-Відповідаємо. Питання будівництва ливневої каналізації та дорожнього покриття на ділянці Дорошенка-Стуса-Хмельницького-Весняний- Сосюри постійно на контролі як депутата Нагорняка С.В., так і помічників. Так, 09.09.2016 депутат Нагорняк С.В. направив депутатські звернення заступнику міського голови Чечилу А.В. щодо інформування про те, чи визначено підрядника для проектно-вишукувальних робіт, і чи укладено договір. 21.09.2016 р. надійшли відповіді від керівника КП «ГУКГ» Великого С.П., наступного однакового змісту окремо по кожному об'єкту: станом на 20.09.2016 р. договір готується до підписання, при цьому підрядника вже визначено. Наголошую, що мова йде про договір на проектно-вишукувальні роботи, а не про будівництво. Додаю одну із відповідей Великого С.П.
Uroffice79
Перечитати гілку обговорення важко? Все ж написано.
Uroffice79
Я бачу в переліку всі вулиці/провулки проблемного району, чому Ви бачите тільки Франка?
Uroffice79
Індивідуальні котли у багатоквартирному будинку заборонені по всій країні.
Uroffice79
Дуже добре, що ця тема не загасла. Як помічник депутата Сергія Нагорняка, підготував проект повторного звернення, з описом того, що сталося. Плануємо передати завтра міському голові. Далі — справа за профільними комісіями та депутатським корпусом. Підтримають вони — дорога буде, навантаження на міський бюджет цілком підйомне — 300 тис. грн. Проект тут: Завантажити проект Якщо є зауваження до проекту звернення, прошу повідомляти до 12.00 год. 31.05.16 р.
Uroffice79
Світлана Яременко, яка відповідь з Антимонопольного?
Uroffice79
Тут насамперед треба дивитися, в якому режимі здійснюються перевезення на маршрутах, що проходять по вул. Чорновола. Якщо в звичайному режимі, то зупинка вноситься шляхом внесення змін до договору між КОДА і перевізником (якщо на те є взаємна згода), а потім місто облаштовує зупинковий пункт (якщо в цьому пункті є потреба). Якщо у режимі маршрутного таксі, то в такому режимі водій має зупинятися не на зупинках, а а будь-якому місці, що не заборонене ПДР, тому в паспорті маршруту передбачені тільки початкова і кінцева зупинки. В цьому випадку запровадити зупинку на маршруті неможливо.
Uroffice79
Заборонено законодавчо. Забудовники сплачують кошти на розвиток соціальної сфери та інфраструктури, а влада має ті гроші правильно розподілити. Як би Ви розподілили, скажемо, 10 млн.грн. пайової участі: на ремонт 800 м. дороги чи забезпечення усієї соціальної сфери міста на рік?
Uroffice79
@Світлана Яременко, як помічник депутата Нагорняка С.В., я за його дорученням займався зазначеним питанням. Тому переконливо прошу Вас перевіряти відомості, про які Ви публічно повідомляєте (щодо неперебування дороги у міській власності). Вкажіть, будь ласка, людям причину невиконання ремонтних робіт.
Uroffice79
Проблема не у вишках, а у сприйнятті людьми цих вишок. Якщо людина вважає, що від вишок іде шкідливе випромінювання, то вона буде хворіти, цілком об'єктивно, незалежно від рівня і характеру випромінювання. Тому можна йти двома шляхами: або змінювати людей, або змінювати наміри Київстару.
← Попередня Наступна → 1 2
Показані 1-15 з 17