Знову відсутня гаряча вода

Результати голосування.

  • Важливо: 229
  • Почекаємо: 7
  • Не важливо: 13

Дайте оцінку даній проблемі.

Важлива Почекаємо Не страшно

Адреса: вулиця Південа 17

Додано: 2016-08-12 13:37:16

Поділитися:

Статус: Вирішена

Добрий день! З середини липня по сьогодні знову відсутня гаряча вода по вулиці Південа 17. Якщо точно,то з крану гарячої води тече вода,але вона холодна. Історія знову повторюється. Біля під'їзду висить оголошення, що по вул.Південій 9,11 та 17 з середини липня буде відсутнє гаряче водопостачання, в зв'язку з якоюсь атестацією.На який період не вказано. По-перше-якщо гаряче водопостачання відсутнє, то не повинна з крану гярячої води взагалі текти вода.По-друге-чому тільки в цих трьох будинках проходить так звана атестація? По-третє-як довго триватиме ця атестація чи дані будинки її не пройшли)))?
Адреса:
вулиця Південа 17
Номер квартири:
256
ФІО:
Калабухова Яна
Слідкують за проблемою:
1
1
1
Світлана Яременко
Шановна пані Яна! У Вашому домі відсутня гаряча вода в зв'язку з тим, що на державну метрологічну повірку зняті вузли обліку газу (лічильники). Разом з тим проводиться профілактичний плановий ремонт котелень, які обслуговують будинки по вул. Святоюріївська, Південна (будинки 9,11 та 17), Л.Українки, Європейська (колишня Жовтнева).

Роботи триватимуть, орієнтовно, на протязі ще 10-14 днів (ці терміни можуть коливатися). Під час повірки лічильників з крану гарячої води може текти холодна вода.

Що стосується питання, чому саме ваші будинки поставлені на повірку, можу сказати, що повірка лічильників проходить один раз на два роки. Це необхідно робити тому, що покази лічильників, термін чергової повірки яких сплинув, не можна використовувати для розрахунків оплати за спожиту воду. Якщо лічильник вчасно не повірений, його показники вважаються недійсними, і нарахування, у такому випадку, будуть здійснюватись за методом, який застосовується для квартир без індивідуальних приладів обліку води, тобто, на основі будинкових засобів обліку води або за нормами. В минулому році на повірку «ставали» будинки, які мали парну нумерацію. Цьогоріч – всі непарні будинки.

Якщо у вас виникли додаткові запитання, звертайтесь за телефоном 5-12-37, або 063 226 26 94.
Павленко Наталя
Пані Світлано! Звертаюсь сюди, бо мої звернення було видалено адміном через ненадання телефону. Як видно, у дописувачки Яни телефон також не вказано… Чи можна змінити статус цієї проблеми на «актуально», оскільки проблема так і не вирішена?
Тепер по темі. Чому про плановий ремонт котелень люди не можуть дізнатися протягом місяця від Ресурсозбереження? Чому люди дізнаються про відключення води в день цього відключення, а не за 10 днів, як вказано в законі про надання комунальних послуг? Що це за «планові регламентні роботи», якщо в Ресурсозбереженні «ніхто не знає, коли з'явиться вода»?
Чи буде зроблено перерахунок тарифу з 15.07 за ставкою 0,00 через ненадання послуг?
Чий телефон ви даєте для довідок, який відділ, ім'я та прізвище людини?
Дякую.
Світлана Яременко
Шановна пані Наталя! Для з'ясування питання відсутності гарячої води за адресою Вашого проживання прошу залишити Ваш контактний номер телефону, або зателефонувати мені за номером 095 838 59 33. Також для з'ясування термінів відсутності гарячої води можна звертатися за телефоном: 044 502 94 34 — ТОВ «Ресурсозбереження».
Павленко Наталя
Сьогодні розмовляла з директором «Ресурсозбереження»… Поки він жаліється на свої проблеми — поганий Облгаз, державне підприємство-виробник лічильників — тон нормальний, а як тільки говориш про якість ЙОГО роботи — наприклад, про несвоєчасне попередження про відключення — переходить на крик и кидає трубку. Тож не дивно, що і його підлеглі хамлять і споживачі для них не люди, які теж мають певні права, а маса, єдиний обов«язок якої вчасно платити гроші і яку можна використати при нагоді для тиску на когось.
Отже на жодне з моїх питань відповідь я так і не отримала, власне і задати встигла лише одне…
Павленко Наталя
Світлана Анатоліївна, я розумію, що ви намагаєтеся вирішити проблеми чи принаймні роз«яснити причини проблем в міру своїх можливостей. Але погодьтеся: коли скарга надходить на „Ресурсозбереження“, на те що вони не виконують своїх зобов»язань, не попереджають і нічого не пояснюють, а ви для довідок даєте їх телефон (чи навіть директора) — це смішно. І сумно…
Батиченко Юрій
Батиченко Юрій 13:26 # +1
На Південній 7 та ж само проблема, навіть ще і орієнтовної дати немає коли дадуть гарячу воду (Ресурсозбереження розказує про лічильник який у Івано-Франківську на перевірці, бред якийсь!!!!.. Всі масово ставлять бойлери — наступна проблема, очевидно буде «вибиття» електроенергії через перенагрузку!!! Будемо взимку без води, без газу, без електроенергії… крута перспектива!
Рибачок Андрій 20:26 #
На Жовтневій, 22 немає гарячої води 03-04.09.2016р. А якщо є, то дуже малий напір води літньої. Чому?
Завантаження...