Роздовбана дорога на відрізку від АЗС "КЛО" до Жулянського мосту

Результати голосування.

  • Важливо: 362
  • Почекаємо: 12
  • Не важливо: 28

Дайте оцінку даній проблемі.

Важлива Почекаємо Не страшно

Адреса: улица Вячеслава Черновола

Додано: 2016-04-15 20:16:22

Поділитися:

Статус: Вирішена

Дорога на зазначеному відрізку настільки жахлива, що не лише призводить до вечірніх і вранішніх пробок (в сукупності з малою кількістю смуг для руху), а й день за днем поступово перетворює наші автівки на мотлох. Шановне керівництво міста, чи довго ще будете закривати очі на цю проблему?!
Адреса:
улица Вячеслава Черновола
Номер квартири:
11
ФІО:
Москаленко Ольга
Слідкують за проблемою:
1
1
1
1
1

Костянтин Колійчук
Дорога реально жахлива. Потрібно терміново щось робити!
Артем Глінський 11:55 # +1
Дорога роздовбана — це капець. Так же само як і вул.Київська…
Основна проблема — вони відносяться до компетенції києво-святошинської районної ради.
На наступний тиждень запланована робоча нарада депутатів усіх рівнів від Радикальної партії Олега Ляшка із заступником голови київської обласної ради Стариченко Миколою. Це питання обов«язково підніметься.
Артем
Артем 12:23 #
также нужно поднять вопрос о расширении этого участка дороги т.к. новостроек много, а дорога одна. Цена вопроса 1,5 км асфальтного покрытия.
alexey_91
alexey_91 16:50 # +1
за даними Державного агентства автомобільних доріг України («Укравтодор»), орієнтовна нормативна вартість будівництва 1 км автодороги першої категорії (дорога з обов'язковою розділовою смугою і 2-4 смугами для руху в одному напрямку) в прив'язці до цін 2015 року коливається в межах 70-100 млн грн, тоді як вартість реконструкції 1 км автомобільної дороги першої категорії коливається в межах 40-80 млн грн, капітального ремонту — 20-30 млн грн, поточного середнього ремонту — 8-12 млн грн.
Детальніше читайте на УНІАН
Артем Глінський 12:59 #
ми робимо відповідні зміни до генплану міста, збільшуючи наявну кількість доріх виїзду з міста.
.відповідно з«явиться ще 2 альтернативні шляхи віїзду на окружну і кільцева дорога Вишневого.
А Розширювати дорогу — складно. Бо дорога зараз знаходиться не в адміністративних межах Вишневого і в приватних руках.
alexey_91
alexey_91 16:47 #
Кадастрова карта України чітко показує, що вулиця Чорновола знаходиться в межах Вишневого. Червоним виділив межу міста східніше дорожного покриття.
Вся дорога в межах асфальтного покриття — це Вишневе
Андрій 10:38 #
А можна конкретніше про 2 альтернативні шляхи виїзда на окружну і кільцеву дорогу вишневого?
Костянтин Колійчук
Дорога на Київ в приватних руках?! Це щось нове!
Розширити її можна елементарно, особливо на відрізку від перехрестя біля АЗС «КЛО» до «Рибного світу» та в районі бункера (відразу за «Рибним світом»). Там пустує нічим не зайнята територія. До речі, зараз пробки виникають якраз у зв'язку з цими двома звуженнями дороги, бо водії декілька раз перелаштовуються з 2 смуг в 1.
А щодо того, що «не в адміністративних межах Вишневого», то проблема пробок на цій дорозі теж не лише проблема Вишневого. Потрібно розмовляти з органами місцевого самоврядування Києва та Крюківщини і разом вирішувати це питання. Головне почати щось робити.
Артем Глінський 17:34 #
вибачаюся, лежить в адміністративних межах, але відноситься до доріг району. Процедура ремонту яких виглядає так: Київська обласна рада видає субвенцію Києво-Святошинській райраді. Тоді район замовляє ремонт дільниць, які потребують нагального вирішення.
Андрей 06:34 #
Для расширения дороги, нужно привлечь инвесторов/застройщиков, которые строят жилые комплексы без развития соответствующей транспортной инфраструктуры!
Uroffice79
Uroffice79 22:11 # +1
Заборонено законодавчо. Забудовники сплачують кошти на розвиток соціальної сфери та інфраструктури, а влада має ті гроші правильно розподілити. Як би Ви розподілили, скажемо, 10 млн.грн. пайової участі: на ремонт 800 м. дороги чи забезпечення усієї соціальної сфери міста на рік?
Завантаження...