Відсутність асфальтного покриття на вулиці Дорошенка

Результати голосування.

  • Важливо: 456
  • Почекаємо: 12
  • Не важливо: 32

Дайте оцінку даній проблемі.

Важлива Почекаємо Не страшно

Адреса: улица Петра Дорошенко

Додано: 2016-03-08 11:43:46

Поділитися:

Статус: Вирішена

Доброго дня. Відсутність асфальтобетонного покриття на вулиці Петра Дорошенка на ділянці від вулиці Піонерської до вулиці Козацької створює значні проблеми, а саме: 1. Перешкоджає нормальному руху транспортних засобів, в першу чергу автомобілів оперативних (поліція, швидка допомога, газова та пожежна служба) та комунальних (служби електропостачання, вивозу сміття тощо) служб на даній ділянці вулиці. 2. Забруднює проїзжу частину вулиць Піонерської та Козацької брудом, який переноситься колесами автомобілів з вулиці Дорошенка. 3. Взимку унеможливлює прибирання снігу на вказаній ділянці вулиці, внаслідок чого неприбраний на проїзжій частині сніг перетворюється на льод і створює небезпеку для руху транспортних засобів як оперативних і комунальних служб, так і автомобілів, власники яких проживають в будинках №1, 6, 7, 9, 10, 11, 12 по вулиці Козацькій (це мінімум 200 сімей). 4. Відсутність тротуарів створює небезпеку для руху пішоходів на вказаній ділянці вулиці, особливо взимку і найбільш особливо в темну пору доби взимку. Площа ділянки, що потребує негайного влаштування асфальтобетонного покриття, складає орієнтовно 350-500 м. кв. - в масштабах міста Вишневого площа мізерна. Прохання звернути увагу на проблему і посприяти її найшвидшому вирішенню. Фото проблеми завантажу пізніше. UPD.-2017: За п'ять днів мине рік з моменту створення проблеми на цьому сайті - а віз, як кажуть, а нині там. Вже не маю надію на вирішення цього питання, так як в нашій державі проблеми людей влада вирішувати бажання не має, а податки з людей бере. І акцизи підвищує (вже вкотре, в т. ч. і на пальне), і тарифи на комунальні послуги і т.д. Для інформованості, нове відео в коментарях.
Адреса:
улица Петра Дорошенко
Номер квартири:
1
ФІО:
Віталій Васильчук
Фотографії проблеми:
Слідкують за проблемою:
1
1
1
1
1

Адмін
Адмін 11:04 #
Доброго дня.
Сьогодні 10.03.2016 р. звернення передано помічником депутата від вашого округу Нагорняку Сергію Володимировичу.
Васильчук Віталій
Дякую.
Uroffice79
Uroffice79 13:44 #
Добрий день. Питання опрацьоване депутатом Вишневої міської ради Нагорняком Сергієм Володимировичем.
1. Підготовлено проект звернення до міського голови щодо виділення коштів на ремонт дороги на вказаному відрізку за рахунок акцизного податку, що надходить у 2016 році. Проект звернення тут: www.ex.ua/562678039048
2. Проведені переговори із КП «УМГ» щодо обстеження ділянки, визначення розмірів ділянки, що підлягає ремонту, та виготовлення попереднього кошторису.
3. Після оформлення попереднього кошторису ремонту звернення депутата Нагорняка Сергія Володимировича буде направлене міському голові, для винесення питання на розгляд.
Васильчук Віталій
Дякую. Персонально — депутату Нагорняку. Вперше бачу, що депутат дійсно займається округом, приємно!
Сашко Вишнівський
Виталий и что конкретно уже сделано для Вашего округа этим депутатом?
Васильчук Віталій
Сашко, я не лезу в политику. Меня интересует вопрос — по вопросу ведется работа. Остальное — лирика и демагогия.
Сашко Вишнівський
Так и думал… время покажет как работа ведется. Там не будет дороги пока пионерский недостроится.
Артем
Артем 11:12 #
Добрый день, еще раз. Что-то уже известно по этой проблеме?
Виктор
Виктор 12:38 #
Дорогу обіцяли до кінця 2014р, так і чекаємо
Алена 17:37 #
добрый день. я жительница одного из домов по ул. Козацкой. беспокоит и возмущает ситуация по улице Ватутина (по которой ходят и ездят все окружающие)!
пыль, грязь, мусор на проезжей части и тротуарах. шприцы, мусорные пакеты! под бордюоами на 1 м засохшей земли, которая превращается в пыль либо в грязь, в зависимости от погоды. пройти невозможно, дышать нечем как только проезжает машина.
коммунальные службы не работают тут НИКОГДА!
писали обращение 3 раза меру через сайт Вишневого, реакции ноль.
телефонов для связи нет.
город вообще забыл наверное о порядках на этой стороне???!!! так как с центральной стороны все чисто, убрано, коммунальные службы работают регулярно.
соседи, есть фото плачевного состояния ул. Ватутина. подскажите, возможно писать в Прокуратуру либо Обладминстрацию?
на чье имя? кто подскажет?
Артем Глінський 14:35 #
Цього року запланована велика кількість робіт з благоустрої нашої (південної) сторони.
Всі звернення, незалежно від банальності (бо багато людей думає, що всі і так всі бачать і знають що робити) можна подавати до міської ради та комунальних підприємств. Враховуючи що мій округ по південній стороні — звертайтеся, — завжди допоможу. 093-857-54-43
Алена Паценко
Шановний пане депутате, хотілося б донести до комунальних служб, що ПРИБИРАННЯ ПРОЇЖДЖОЇ частини та тротуарів — це не питання глобального благоустрою міста. це звичайна щотижнева\щоденна робота служб, які існують для цього і фінансуються нами — платниками податків.
дякую за Вашу відповідь та реакцію на мою скаргу!
Оксана
Оксана 17:48 #
Повністю підтримую. Треба створити таке ж звернення як про Дорошенка. Бо в коментарях вони не звернуть увагу.
Світлана Яременко
Шановні дописувачі, ми передамо ваше звернення директору комунального підприємства «Управління міським господарством». Відповіді очікуйте найближчими днями.
Світлана Яременко
Шановні містяни! На даний час комунальне підприємство «Управління міським господарством» вже підготувало кошторис на проведення ремонтних робіт по вул. Дорошенка. Питання виділення коштів для проведення капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Дорошенка буде включено до порядку денного питань, винесених на розгляд чергової сесії міської ради.
Артем
Артем 10:33 #
Добрый день, еще раз. Что-то уже известно по этой проблеме?
Сашко Вишнівський
Запитайте у депутата Нагорняка, якому персонально наперед подякував Васильчук Віталій за роботу по округу!
Алена Паценко
Алена Паценко 13:52 #
ув. Светлана, если Вам станет известно когда же горсовет утвердит смету по Дорошенка, сообщите нам тут пожалуйтса. так как кормят обещаниями нас уже долго. заранее спасибо!
Світлана Яременко
Шановні містяни! В зв’язку з тим, що на початок цього року планувалася передача дороги по вул. Дорошенка на баланс міста Вишневе, розглядалася можливість проведення ремонтних робіт.
Враховуючи те, що на даний час запланована передача не відбулася, місто, на жаль, не може виступити замовником на проведення вищезазначених робіт. А тому пропонуємо Вам звернутись до користувача даної території, а саме: кооперативу індивідуальних забудовників «Діброва».
Артем
Артем 11:29 #
а при чем тут застройщики? Там был асфальт, но его разболбали грузовые машины.
Васильчук Віталій
Світлана Яременко.

1. Не тримайте, буль ласка, людей за придурків.
2. Не оперуйте, будь ласка, загальними неправдивими фразами в спілкуванні, так як Ви спілкуєтесь з живими людьми і Вам, як представнику Вишневої міської ради, не личить за статусом говорити неправду.

А правда наступна. За даними Публічної кадастрової карти України (скрін дивіться в фотографіях), проблемна ділянка перебуває в КОМУНАЛЬНІЙ власності і має кадастровий номер 3222410600:01:017:5098. Дата останнього запису в Публічній кадастровій карті щодо даної ділянки — 21.08.2015 (перевірте!) і на дату останнього запису ділянка перебувала в комунальній власності. На дату запису дорожнє покриття біло відсутнє.

Три варіанти розвитку подій, починаючи з 21.08.2015 року (9 місяців тому):

— міська влада передала ділянку (ВУЛИЦЮ!!!) з комунікаціями (водо-, газопроводами і системою водовідведення) кооперативу «Діброва» після 21.05.2015 року з відсутнім дорожнім покриттям без повідомлення жителів міста і без внесення відповідних змін до кадастрової карти;
— міська влада в Вашій особі говорить неправду, посилаючись на міфічний кооператив, адреса якого Жовтнева, 22 (північна сторона, яке відношення Жовтнева 22 має до Дорошенка?) і не має коштів для влаштування покриття (аж 350!!! м. кв. асфальту в один шар);
— міська влада в особі певних осіб не бажає виконувати роботи на даній ділянці покриття з огляду на певні обставини (наприклад, відсутність фінансового заохочення).

Кооператив «Діброва» залиште для дітей дошкільного віку.
Васильчук Віталій
Зрозуміло, дороги не буде. Адміністратори сайту, прохання видалити сторінку з проблемою з сайту — подальше обговорення втрачає будь-який сенс, так як дорога по вул. Дорошенка (в межах міста Вишневого) не належить Вишневому. 350 м. кв. асфальтобетонного покриття виявились непідсильними для міської влади Вишневого. Дякую.
Uroffice79
Uroffice79 08:30 #
@Світлана Яременко, як помічник депутата Нагорняка С.В., я за його дорученням займався зазначеним питанням. Тому переконливо прошу Вас перевіряти відомості, про які Ви публічно повідомляєте (щодо неперебування дороги у міській власності). Вкажіть, будь ласка, людям причину невиконання ремонтних робіт.
Васильчук Віталій
Можна я Вам назву причини? Іх дві:

1. Або нема грошей;
2. Або нема заохочення.

Решта — казки для дітей дошкільного віку. Просто так ніхто нічого не хоче робити.
Світлана Яременко
Шановні містяни! Інформація, яка була розміщена в коментарі від 10.05.2016 року (о 12:39), була отримана з достовірних джерел. Однак, вивчивши ситуацію досконаліше, було з’ясовано, що, дійсно, ця інформація містить неточності.
З огляду на це, прошу коментар від 10.05.2016 року до уваги не приймати.
Також приношу свої вибачення за викладення неперевіреної інформації.
Артем
Артем 10:02 # +1
Хватит людей считать за идиотов!!! И писать комментарии лишь бы отстали. Вы скоро все ответите за свои действия и бездействие. Сколько можно издеваться над людьми? Вы думаете тут лохи живут? Если не можете решать проблемы оставьте места свои и пусть их займут те кто это сможет решить. Мы ждем внятный ответ на решение этой проблемы и сроки ее выполнения. Если вы не можете решить, еще раз повторюсь, значит ГЕТЬ!!!
Артем
Артем 11:34 # +1
Светлана Яременко, эти слова не относятся лично к вам, а к тем кто водит нас и вас за нос или по кругу.
Васильчук Віталій
Отже, в процесі обговорення було встановлено, що проблемна ділянка вулиці Дорошенка дійсно знаходиться в комунальній власності Вишневого. Відкритим лишається питання: КОЛИ на даній ділянці буде влаштовано асфальтобетонне покриття? Хто дасть ВІДПОВІДЬ на це питання?
Надія 21:33 #
vyshnevoe.com.ua/problems/22-vidsutnist-asfaltnoho-pokryttja-na-vulytsi-doroshenka.html#comment_376 а что говорят депутаты? Вы обращались к ним, я так поняла что сайт они редко читают.
Васильчук Віталій
1. Не депутатЫ, а депутат (один), точнее его помощник.
2. Ничего никто не говорит, пропал.
3. Я ни к кому не обращался — помощник сам мне позвонил. Но как резко появился, так резко и пропал.
Адмін
Адмін 00:38 # +1
На вихідних були на вул. Піонерська — активно працює техніка, скоро буде нове асфальтобетонне покриття
А вул. Дорошенка так і залишиться з ямами та болотом!?
Uroffice79
Uroffice79 01:00 # +1
Дуже добре, що ця тема не загасла. Як помічник депутата Сергія Нагорняка, підготував проект повторного звернення, з описом того, що сталося. Плануємо передати завтра міському голові. Далі — справа за профільними комісіями та депутатським корпусом. Підтримають вони — дорога буде, навантаження на міський бюджет цілком підйомне — 300 тис. грн. Проект тут: Завантажити проект Якщо є зауваження до проекту звернення, прошу повідомляти до 12.00 год. 31.05.16 р.
Васильчук Віталій
Зауваженнь немає, тільки питання: коли буде результат?
Васильчук Віталій
@Uroffice79, минув майже місяць з моменту підготовки Вами повторного звернення по Дорошенка. Знову Ви кудись пропали, як і першого разу. Повторно запитую публічно: коли буде результат (заасфальтована дорога, там лишилось метрів 60-65 заасфальтувати максимум)?
Оксана 16:29 #
А чому водовідведення на вул.Франка? Мова йшла про те що будинок 7 і 6 на вул.Козацька постійно топить дощовою водою, тому що колодязі переповняються. Для цього з крайнього колодязя потрібно протягнути дальше трубу до Піонерської через Дорошенка. Але ж не Франка.
Uroffice79
Uroffice79 16:33 #
Я бачу в переліку всі вулиці/провулки проблемного району, чому Ви бачите тільки Франка?
Оксана 16:41 #
Бачу, бачу. Помилилась. Хотіла коментар забрати але не виходить. Вибачайте
Оксана 09:33 #
Є зауваження як мінімум одне: під асфальтним покриттям повинно бути прокладено трасу водовідведення дощової води.Піонерський крартал закладає труби під асфальт
Оксана 09:01 #
Знову все як раніше: Піонерську вулицю закатали (тонесеньким шаром в 5 см але ж закатали) а Дорошенка так і стоїть в болоті.
Артем
Артем 09:43 #
Объвление висит на воротах о втрече с депутатом Нагорняком 07,06,2016 в 19.00. По адрессу Першотравнева ,12. Думаю стоит подойти.
Артем
Артем 09:45 #
Можно поднять воспрос об отсутствии фонарей на этом участке дороги. Ночью совершенно не освещяется. Хотя бы через один пусть поставят!!!
Оксана 12:43 #
Мене більше цікавить асфальт і водовідведення дощової води з колодязів Козацької через Дорошенка на Піонерську. Для того, щоб там ходити треба спочатку мати дорогу. Але освітлення теж важливе.
Артем
Артем 12:48 #
одно другому не мешает. Наши слуги народа должны знать все проблемы связанные с этим участком. И их решить.
Васильчук Віталій
Уважаемые соседи. Не получится присутствовать в 19:00 завтра на встрече с Нагорняком. Если кто-то будет — поделитесь, пожалуйста, результатом решения или рассмотрения вопроса дороги. Спасибо.
Артем
Артем 11:06 # +1
На встрече с депутатом Нагорняком: решение нашей проблемы более менее прозрачна, по сравнению с другими проблемами. Объяснил, что он первый раз обращался с этой проблемой- ему отказали. На второй раз — пообещали деньги выделить. Будет 16 июня сессия и она покажет выделят или нет в ближайшее время на нашу дорогу деньги. Вообще у него офис по адрессу: Першотравнева 14 офис №2. Прием с 10-12 часов, с понедельника по пятницу. Если его нет на месте, то его помошники запишут проблему и передадут ему. Или помогут написать юр. правильно обращение или жалобу и т.д. к меру или др. ком.службы. Что ж, подождем опять.
Васильчук Віталій
А других проблем много было?
Артем
Артем 12:41 # +1
Большая часть собравшихся-пенсионеры. Поднимались вопросы о установке тепл. счетчика на дома Першотравневой и яро обслуждали дороги возле этих домов (особенно там где нова пошта). Вопрос со школой недостроенной обсуждался.
Артем
Артем 09:25 #
Уточняю адресс для втречи с депутатом: Першотравнева, 14 офис 2. Сегодня в 19.00. В предыдущем комментарии я ошибся с номером дома.
Артем 12:38 #
Итак, наша проблема так и будет в статусе не решенной? Кто-то подскажет насколько мы продвинулись в этом вопросе?
Артем 10:00 #
Ау… куда делись все «депутаты» и их «помошники»? Не вижу ответов на мои вопросы.
Uroffice79
Uroffice79 11:21 #
Перечитати гілку обговорення важко? Все ж написано.
Артем 11:51 #
Мне интересует кошторис на ремонт подготовлен и подан на рассмотрение мера? И с какого месяца начнется работа. Ответьте на этот вопрос
Оксана 15:03 #
Так. Дійсно цікавить питання проекту. Чи його вже виконали? Яка сума закладена на дані роботи? Які сроки виконання? На якому етапі зараз процес. Перечитування гілки не дає користі.Самі почитайте. Закінчилось все тим що мають бути виділені гроші на проект. Пройшов час. Зробіть оновлення інформації по статусу справи.
Світлана Яременко
Шановні дописувачі! На даний час в проектній організації замовлений та виготовляється проект асфальтування доріг та будівництва дощової каналізації по вул. Дорошенка, І.Франка, В. Сосюри та інших. На кінець вересня 2016 року проект буде готовий. Наступний етап — виділення фінансування на реалізацію проекту.
Сашко Вишнівський
Попала мне на глаза газета «НАШЕ МІСТО» и как я был удивлен когда прочитал там отчет депутата Нагорняка за проделаную работу за 8 месяцев «депутатства». И главное ни слова о проблеме на Дорошенка.
Оксана
Оксана 12:14 #
Кінець вересня 2016. Проектна документація була замовлена ще в липні. Думаю, часу пройшло досить для того, щоб порахувати кошторис. Все Вишневе катають, навіть там де не треба було (біля Кулиничів)., а нам проект все ніяк не зроблять.
Шановний депутат, його помічники, просимо обновити статус питання для нас.
Нагадаю, болото і бруд і вода дощова нікуди не дінуться, якщо не зробити водовідведення і асфальт. Чекаємо ваших коментарів.
Uroffice79
Uroffice79 14:26 #
Запитували-Відповідаємо. Питання будівництва ливневої каналізації та дорожнього покриття на ділянці Дорошенка-Стуса-Хмельницького-Весняний- Сосюри постійно на контролі як депутата Нагорняка С.В., так і помічників. Так, 09.09.2016 депутат Нагорняк С.В. направив депутатські звернення заступнику міського голови Чечилу А.В. щодо інформування про те, чи визначено підрядника для проектно-вишукувальних робіт, і чи укладено договір. 21.09.2016 р. надійшли відповіді від керівника КП «ГУКГ» Великого С.П., наступного однакового змісту окремо по кожному об'єкту: станом на 20.09.2016 р. договір готується до підписання, при цьому підрядника вже визначено. Наголошую, що мова йде про договір на проектно-вишукувальні роботи, а не про будівництво. Додаю одну із відповідей Великого С.П.
Оксана
Оксана 15:39 #
Дякую за відповідь. Довго щось вони розтягують це питання. Надіємось, що договір до кінця жовтня підпишуть. А в листопаді буде відома вартість. А там Новий рік і свята. І може на 8 березня депутати і місто подарують нам початок будівельних робіт.
Ох, мрії… мрії… мрії.
Чекатимемо обновлення статусу після підписання договору на проектні роботи.
Сашко Вишнівський
Обережний запит і обережна відповідь. Щоб ср… ку не спалити! Вже кінець року, зараз всі залишки грошові розпилять по бюджетнім програмам і по всяким будівництвам і латанням доріг. Дорошенка, якщо і будуть стелити то не раніше осені 2017 року, щоб під кінець бюджетного через свого підрядника урвати побільше.
Альона 09:56 #
Скажіть будь ласка, чому не відбувається прибирання Тротуарів по вулиці Ватутіна? Прибирання проїжджої частини нарешті добилися, допросилися. А от тротуари ніхто і не збирається прибирати від недопалків, сміття, трави та будяків. Останні проросли так, що заважають нормальному проходу двох людей по тротуару.
Хто за це відповідальний і чим займаються комунальні служби, на відповідальності яких лежить ця територія?
Владимир Липатов
2017 год уже скоро, а проблема отсутствия дороги не решена.Зимой это вообще жесть-грязь и вдобавок яму вырыли
Анна
Анна 19:58 # +1
Очень хочу пригласить представителей нашей местной власти пригласить на прогулку по нашей " дороге" по ул. Козацкая. Массу адреналина гарантирую!
Адмін
Адмін 00:02 # +1
Uroffice79
Uroffice79 18:36 # -1
При всій повазі та з розумінням проблеми, — а як Ви, Анна Пустовалова, вважаєте, що прямо зараз має робити міська влада з Козацькою та прилеглими вулицями?
Анна
Анна 19:56 #
Я имею в виду, не сейчас делать, а к чему привело бездействие к решению этой проблемы. И судя по всему вы не житель этих улиц и не ощущаете всю яркость этой проблемы и не месите вместе с нами это болото. Эта проблема бурно обсуждалась намного раньше и можно было что-то сделать, чтобы этого болота не было.
Оксана
Оксана 18:55 #
По-перше це проблема не сьогоднішнього дня, уже 5 років їй. По-друге цього року у Вишневому перекатували дороги навіть там де не треба було. По третє ще того тижня в Крюківщиніі і Боярці стелили дорогу, на тому тижні тут працював трактор на цій ділянці і виконував земельні роботи. Роботи можна було проводити, але ж у вас нема ще інформації навіть з приводу підписання договору на проектеі роботи і проект ще з липня не зроблений, хоча кошти виділялись. А якщо я помиляюсь, то відзвітуйте публічно чи зроблений проект за пів року??,
Оксана
Оксана 18:58 #
Іще не по темі але все ж-хто повинен чистити тротуари на Ватутіна? Там пройти не можливо, сніг ніхто не чистив, ми обходимо по дорозі певні ділянки, бо на тротуарі кучугури снігу.
Uroffice79
Uroffice79 19:39 #
Питання було: що зараз має робити міська влада?
Тверезо подивимося: протягом останніх 5 років, про які Ви пишете, там знущалися над дорогами забудовники, сенсу щось робити не було — будівельна техніка розбила б асфальт за тиждень. Асфальтувати прямо зараз не можна, і Боярка з Крюківщиною дуже поганий приклад, саме ці дорожні роботи у несприятливих умовах викликали негативний резонанс аж до згадування в новинах ТСН. Більше того, асфальтувати дороги по Козацькій та прилеглих вулицях мають тільки після облаштування зливової каналізації, що також затримає роботи. По кошторисам: міська влада визначила замовником проектно-кошторисних робіт КП «Головне управління комунального господарства». Остання інформація від них викладена вище. Продублюємо запити, і як тільки отримаємо відповіді — проінформуємо тут.
По сніговим кучугурам на тротуарах по Ватутіна: за утримання тротуарів біля приватних будинків відповідають власники будинків. Більше того, несуть адмін. відповідальність за невиконання цього обов'язку. Інша справа, що міська влада самоусунулася від контролю за виконанням цього обов'язку, адже багато хто з мешканців міста навіть не підозрює, що має щось там прибирати. Що ж, допоможемо міській владі і в цьому моменті, — завтра зробимо офіційне звернення до міського голови, опишемо ситуацію по тротуарах та будемо вимагати не самоусуватися.
Анна
Анна 20:26 #
Кстати, вы подсказали не плохой вариант, надо привлекать телевидение, к проблеме дорог на этих улицах и маршруток- монополистом и общественного транспорта. И тогда проблемы сдвинуться с места. И кто-то начнет обращать внимание на этот беспредел.
Оксана
Оксана 20:10 #
У нас уже 3 роки як не ведуться буд.роботи на Козацькій, це на Піонерській роботи проводились. І будем чекати відповіді по запитам. Бо скоріше за все кошти на асфальтування н і водовідведення не будуть закладені в бюджет на 2017 якщо ще нема проекту. А це не тішить.
Влад 22:26 #
Я с Вами не согласен, Вы не владеете информацией в полной мере.
1. Никакой стройки на Козацкой нет уже более 3 лет, таунхаусы на Дорошенка/Козацкая достроились года 2 уже как. Остальная часть имеет 2-3 въезда для строй техники по грунтовке.
2. Пионерскую, а ныне Молодежную заасфальтировали хотят как раз там стройка идет полным ходом… То в «Сакуру» газ проложили и новый асфальт перекопали то еще чтото прорвало, но при этом основное покрытие целое. А какое болото на молодежной!!!
Что должен сейчас делать горсовет и депутаты?? Оденьте лучшие туфли/ботинки, костюмчики и прогуляйтесь по 50 метровому участку Дорошенка.
3. Жильцы домов на Козацкой не могут самоорганизоватся и скинутся на щебень (как временное покрытие) каждый из нас считает что нам что-то должен город выделить из бюджета. Моя хата скраю, да ребята!?
Анна
Анна 22:33 #
Застройщик на Козацкой уже укладывал асфальт, кот. успешно уже раздолбали грузовые машины, сколько мы ещё должны " скидываться на щебень". В принципе, читайте внимательно наши обращения, мы отсуждаем не только ул. Козацкую, но и о Дорошенко тоже речь идет.
Влад 22:37 #
Грузовые машины, раздолбали, на Козацкой?! Есть факты подтверждающие Ваши слова?? Речь идет исключительно о кусочке ул. Дорошенко. Сколько лично Вы сдали на благоустройство участка дороги который здесь обсуждается??
Анна
Анна 22:49 #
Я не считаю, что должна участвовать в финансировании дорог, это забота местных властей
Влад 22:51 #
А я считаю что Ваши дома стоят там незаконно… участки были выделены под частные дома, а настроили высоток.
Анна
Анна 22:58 #
А я считаю, надо пытаться решить суть проблемы, а не заниматся болтологией
Васильчук Віталій


Бажано ставити HD-якість перегляду, так як в поганій якості дорога не здається такою страшною.))
Оксана 15:04 # +1
То питання залишається відкритим. Коли нарешті там буде асфальт? Болото по коліно, пройти не можна, а проїхати теж уже важко. Не забувайте що це єдиний підїзд для швидкої, пожежної машин. Питання особисто до нашого депутата пана Нагорняка: «Які роботи будуть проведені цього року за бюджетні кошти на вул.Дорошенко: проектування, водовідведення, асфальтування? Конкретно яку суму заклали в бюджет на вирішення цієї проблеми цього року?» Якщо ніяких, то що нам зробити щоб це питання почали вирішувати?
Оксана 15:15 # +1
І ще до пана Нагорняка: у нас на вулицях Стуса, Франка, Дорошенка-нема асфальтного покриття взагалі і проблема не тільки в тому, що вода стоїть і їй нема куди текти, а в тому що замість асфальту-глина. Передивіться будь-ласка цю ділянку, тут треба асфальт, не тільки водовідведення
Анна
Анна 13:48 # +1
Лед тронулся? я так понимаю, начилось строительство дороги. Кто владеет информацией, можете проинформировать.
Анна
Анна 13:50 # +1
Адмін
Адмін 12:56 #
Васильчук Віталій
Проблему вирішено. Дякую всім небайдужим!

Завантаження...