Незадовільне транспортне сполучення
Результати голосування.
- Важливо: 519
- Почекаємо: 13
- Не важливо: 33
Дайте оцінку даній проблемі.
Важлива Почекаємо Не страшноАдреса: улица Леси Украинки
Додано: 2016-02-16 18:48:59
Поділитися:
Статус:
Не вирішена
Доброго дня шановні мешканці м.Вишневе. Не так давно я став мешканцем цього чудового міста. На превеликий жаль, хочу звернути увагу місцевої влади на незадовільне транспортне сполучення напряму маршрутного таксі за №718. Дає підстави так стверджувать велика різноманітність транспортного сполучення, що відбувається у напряму м.Вишневе в сторону метро Акаммістечко, Житомирська, Святошин, тобто крайні станції червоної гілки Київського метрополітену. При чому маршрутів в тому напрямку існує велика кількість, навскидку, 716, 721, 301, 369, а маршрути 716, 721 йдуть чуть ні кожні 5 хвилин. Нотомість на крайні станції синьої гілки метрополітену Теремки, Іподром, Виставковий центр здійснює перевозку людей тільки один маршрут №718. Суть проблеми полягає в тому, що маршрут №718 обслуговується автобусами, які мають маленьку вміскість людей та не передбачені для перевозки на короткі відстані. Я маю на увазі, що комфортно пересуваються у цьому маршруті тільки ті пасажири, що зайняли місця для сидіння, всі інші відчувають незручність, як пасажири. Але проблема навість не в цьому. В часи пік, коли людям необхідно добратись до роботи, в даний маршрут не можна, скажу як є, "влізти" по причині повної завантаженості. При чому вказана завантаженість маршрутки проходить на кінцевій зупинці, що призводить до того, що пасажири на інших зупинках вже не можуть в неї попасти. Що казати, прошу, шановних добродіїв вийти в час 7:45 до 8:30 і побачити це власними очима. Вихід вбачаю в залучені інших перевізників по альтернативному маршруті в напрямку кінцевих станцій Теремки, Іподром, Виставковий центр та інспектуванні перевізника маршруту №718.
З повагою
Адреса:
улица Леси Украинки
ФІО:
Юрій Білека
Приміській автобусний маршрут загального користування № 718 належить перевізнику ПП «АТН».
Проблема, про яку Ви говорите у зверненні, а саме: маленька місткість та повна завантаженість маршрутних автобусів № 718 дійсно існує, оскільки на момент його створення (ще до 2009 року) показники, необхідні для організації та облаштування маршруту, що планувався для відкриття, були зовсім інші.
Для інформації: існує «Порядок організації перевезень пасажирів та багажу автомобільним транспортом», відповідно до якого перед тим, як відкрити новий маршрут, проводиться необхідне дослідження, з застосуванням різних методів, як то: вивчення попиту населення на перевезення, аналіз звернень юридичних і фізичних осіб щодо необхідності такого маршруту, дослідження пасажиропотоку, наповнюваність автобусів тощо.
За результатами таких досліджень і визначають необхідність збільшення або зменшення кількості рухомого складу, кількість місць у автобусі, його модель, марку, кількість стоячих місць чи місць для сидіння, інтервал руху, тощо.
Оскільки такі дослідження проводились ще до 2009 року, Дозвіл на право обслуговування пасажирів на автобусному маршруті загального користування № 718, який дає право на здійснення перевезень пасажирів, містив умови, які відповідали результатам дослідження 2009 року. Як відомо, за останні кілька років кількість населення міста Вишневе значно зросла, що і викликало значні незручності, велику перевантаженість, невідповідність кількості місць у автобусі до реального попиту та ін, про які Ви говорите у своєму зверненні.
Враховуючи вищесказане, виконавчий комітет Вишневої міської ради звернувся з відповідним листом до замовника перевезень – управління інфраструктури Київської обласної державної адміністрації з проханням відреагувати та вжити відповідних заходів в межах компетенції відповідно до ст. 7 Закону України «Про автомобільний транспорт».
В усній розмові нам пообіцяли переглянути відповідність роботи маршруту № 718 згідно Порядку організації перевезень пасажирів та багажу автомобільним транспортом та провести необхідні коригувальні дії: в даному випадку збільшити кількість рухомого складу, замінити тип або марку автобусів на рухомий склад більшої пасажиромісткості тощо.
З повагою
716 — 12,7 км
Киевские маршрутки:
220 — 19,5 км и 6 грн
416 — 24,4 км и 6 грн
155 — 14,4 км и 4 грн
180 — 23 км и 6 грн
550 — 24 км и 6 грн
Сравнивать беспроблемный проезд по адекватной Окружной или пр.Победы и переезды с Борщаговки на Троещину так же нелогично.
Так что Вишневские маршрутки — это просто обдираловка с попустительства властей
У зв’язку із змінами до Постанови Кабінету Міністрів України
від 25.12.1996 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2015 № 240 «Про внесення змін у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548», обласні державні адміністрації не мають повноважень стосовно регулювання (встановлення) тарифів на перевезення пасажирів і багажу автобусами, які працюють у звичайному режимі руху, в приміському та міжміському внутрішньо обласному сполученні.
Тобто, фактично, встановлено вільне ціноутворення.
Виконавчий комітет Вишневої міської ради звернувся до Київського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України щодо діючих тарифів на проїзд у міжміських автобусних маршрутах загального користування, які здійснюють перевезення по м. Вишневе щодо перегляду встановленої вартості проїзду на міжміських автобусних маршрутах відповідно до чинного законодавства при формуванні вартості проїзду на послуги з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах із забезпеченням балансу між платоспроможним попитом на послуги та обсягом витрат на їх надання.
Помню, лет 4-5 назад хотели провести конкурс на перевозки, то местные маршрутчики устроили коллапс под вселюбимые крики «злочинна влада» проводит «своих».
А экономическое обоснование есть этому? Киев никак не взымает плату/налог из областных перевозчиков, они на платят на автостанциях, не установили электронные компостеры, не выдают билеты, а просто берут в 2 раза больше за то же расстояние.
Когда пытались провести конкурс на маршрут — просто устроили коллапс и не вышли на маршрут
Хочемо також наголосити про необхідність бути обачними під час проїзду в громадському транспорті, оскільки випадки пограбувань в маршрутних таксі є непоодинокими, в тому числі і на території міста Вишневе.
Нагадаємо Вам декілька важливих правил, які стануть Вам у нагоді:
— не тримайте велику суму грошей в одному місці;
— пам’ятайте і тримайте під контролем ті місця, де зберігаєте гроші;
— якщо гроші у сумочці, то її бажано притиснути до себе, та пильнувати, щоб ніхто не вирвав з рук;
— гаманець треба класти у пакет чи господарську сумку на саме дно, зверху покласти різні речі, особливо такі, які створюють шум (шелестять);
— у разі викрадення ключів і документів треба негайно змінити замок у квартирі;
Перераховані поради — загального характеру. У кожному конкретному випадку варто діяти з огляду на ситуацію.
А про перевізника вам відверто скажу, що він не може, чи не хоче, щось робити, коли «забитий під завязку» автобус і пасажири в ньому не стоять, а «висять» вигідний перевізникові — менше автобусів і прибуток майже той самий, хто там дбає про якісь мінімальний комфорт.
Єдиним варіантом покращення є альтернативний маршрут, який швидко змінить ситуацію.
Сьогодні, як і вчора близько 8:00 біля магазину «Фора», що знаходиться біля міськради в проході вказаної маршрутки біля самих дверей водія було 8-10 чоловік в полузігнутому стані, що вже водій каже, що пасажири закривають йому зеркало заднього виду.
Передвиборна програма кандидата у народнi депутати України
Заблоцького Сергія Анатолійовича
Я йду на вибори разом із молодою політичною партією «Сила людей», члени якої, як і я цінують одні і ті ж людські цінності та мають спільне бачення стратегії розвитку України.
«Сила людей» − перша в історії України партія, яка розбудовується знизу догори, залучаючи лідерів громадянського суспільства, середнього класу, науковців, військових, експертів з усіх секторів економіки. Партія, яка не створена заради виборів та не фінансується олігархічними кланами України. Партія, яка не створена для одного лідера, а намагається залучити якомога більшу кількість молодих, освічених, амбіційних лідерів, у яких достатньо знань та досвіду для розбудови України.
У моїй програмі Ви не знайдете передвиборних гасел та популістських обіцянок. Моя програма основана на власному практичному досвіді роботи у промисловості та науці, досвіді громадсько-політичної діяльності, роботі з людьми та їхніми потребами.Моя програма – це ті основні напрями та першочергові цілі, які я хотів би реалізувати для людей як депутат Верховної ради України, а саме:
3. Створення єдиного комунального автотранспортного підприємства Києво-Святошинського району з автобусами великої місткості, можливістю громад здійснення контролю за встановленням тарифів на проїзд та їх дотриманням.
www.facebook.com/profile.php?id=100001724092269&fref=ufi его профиль
Сегодня, 09/02/2017 с 7:45 до 8:25 проехало всего три маршрутки 718 маршрута. Интервал 15 мин — это нормально? Конечно же ниодна не остановилась так как были забиты до отказа еще на конечной станции посадки. В итоге мне пришлось сесть в 301 маршрутку хотя она мне и не подходила.
Я хотела бы уточнить интервал движения 718 маршрута, почему маршрутки ездят с интервалом 12-15 мин??? У кого можно спросить и кому пожаловаться ??? Так как в и-нете нету актуальных контактов перевозчика ПП«АТН»! Номера 067-724-74-45 и 0444434892 уже три года как пренадлежат другой компании.
Мои претензии подкрепляються тем что случай не еденичный, и проблемы с таким большим интервалом между маршрутками на 718 маршруте происходят каждый день.
Например вчера я ждала 718 маршрутку на ст.м. Выставковый центр 25 мин!!! с 18:30 до 18:55.
На других маршрутах например нету такой проблемы: 301, 716, 721 в час пик идут каждые 1-2 мин.
Если кто может помочь с любой информацией — буду очень благодарна.
По киевстару мне ответили и сказали что расписание маршруток 718 каждые 10-15 мин — это по графику.
+ половина маршруток замерзла и даже не выехала на маршрут.
Мои доводы что маршрутки других маршрутов (716,721,369,301) выехали вовремя отверглись так как они на бензине а не на соляре как 718.
Так что по их словах все в порядке. Надо просто подождать пока придет весна.
Вывод остается один: спасение утопающих — дело рук самих утопающих.
Буду писать жалобы.
Спасибо за помощь.