Залізничний переїзд у місті Вишневе

Результати голосування.

  • Важливо: 558
  • Почекаємо: 13
  • Не важливо: 33

Дайте оцінку даній проблемі.

Важлива Почекаємо Не страшно

Адреса: улица Леси Украинки

Додано: 2016-02-04 09:58:08

Поділитися:

Статус: Вирішена

Відсутність передбачуваної можливості переїзду з однієї частини Вишневого в іншу - критична проблема, яка роками завдає моральної та матеріальної шкоди не лише вишнівчанам, а й жителям багатьох інших населених пунктів Києво-Святошинського району. З метою вирішення цієї нагальної проблеми пропоную органам місцевого самоврядування м. Вишневого: 1) провести переговори з ПАТ “Українська залізниця”, метою яких має бути спільна участь у проектуванні та будівництві тунелю або естакади (в тому числі, у фінансуванні цих робіт); 2) до моменту введення в експлуатацію тунелю або естакади - спільно з ПАТ “Українська залізниця” розробити графік роботи переїзду у м. Вишневому, розмістити його у мережі Інтернет, а також забезпечити можливість перевірки поточного статусу шлагбауму на переїзді в онлайн-режимі.
Адреса:
улица Леси Украинки
Номер квартири:
12
ФІО:
Костянтин Колійчук
Слідкують за проблемою:
1
1
1
1
1

Тоха 14:52 # +2
Можна перенести відстій вантажних вагонів за місто, щоб залишилося лише 2 ліниї. Тоді і переїзд буде вільніший і будувати естакади чи тунелі буде вигідніше.
Світлана Яременко
Так, Ваша пропозиція дійсно доречна. Міська рада вже працює над питанням демонтажу 2-х крайніх залізничних колій, що проходять вздовж вулиці Залізнична.
анна 16:59 # +1
Ви дійсно вважаєте, що Укрзалізниці краще перенести колії, щоб через той же переїзд заганяти на відстій поїзди? Чи ці поїзди будуть облітати переїзд, щоб він був відкритий для проїзду машин? Може питання в можливості переїзду в ДВОХ протилежних точках?
Єрмохін  Андрій Миколайович
Мешканці міста. Проблема так і не вирішена. Я вважаю, що потрібно писати лист-зверненя до міської ради. І всі разом шукати рішеня цієї проблеми
Тоха 15:35 # +5
Ще є гарне місце для преїзду чи іншої подібної ідеї, між Залізничною 11 та Балукова 7а, там трішки гаражі посунути і можна подвійну смугу дорожнього руху покласти.
Світлана Яременко
Дякуємо за надані пропозиції.
Дмитрий 21:33 # +5
Нужно не эстакады с тоннелями делать (Где их там строить? Там же нет места.) а проложить дорогу вдоль железки с другой стороны, встык Октябрьской. На окружной и съезд и заезд уже готовы, только открыть осталось…
Костянтин Колійчук
Отличная идея: с одной части Вишневого на другую ездить через Жулянский мост! Случайно не в горсовете работаете? Ну, как вариант, еще сотрудником Укрзалізниці можете быть :)
Артем Глінський 19:23 #
Цей проект зараз актуальний та обговорюється. Та є така проблемка, що земля в адміністративних межах Софіївської Борщагівки.
Якщо у вас є бажання допомогти — давайте тримати зв'язок 093-857-54-43
Дмитрий 21:59 #
Разве я сказал что переезд нужно закрыть?
Костянтин Колійчук
Суть проблемы в том, что переезд не всегда доступен и есть необходимость в строительстве тоннеля или эстакады. А Вы предлагаете объездную дорогу строить.
Андрій Погребняк
Суть в том, что львиная часть потока машин со стороны окружной не поедет на переезд — а поедет по прекрасному прямому заезду с жулянской развязки прямо в Вишневое!!!
vika30
vika30 11:43 # +1
Ну почему это не поедет на переезд? Если Вы через переезд не ездите, то это не значит, что другие не ездят.
Андрій Погребняк
Патамушта проще ехать не через переезд и три светофора и сразу прямо в Вишневое…
Костянтин Колійчук
Это если из Киева. А если с другой половины Вишневого, то получится именно по Вашему: «через три светофора» + Жулянский мост + неизвестно сколько светофоров на той стороне.
Николай 20:18 #
Боярка обходится как-то переездом. А строить мост, туннель -фантастика. Нужно быть реалистами.
Андрій
Андрій 20:22 #
Если сделать каким либо образом свободный проезд там где вы хотите, то мы задохнемся от выхлопных газов автомобилей которые поеду транзитом через наш, спокойный от транспортной суеты, город. Любая пробка на окружной и посмотрите что будет в Вишневом. Так что наслаждайтесь тем что есть.
«Я тоже частенько пользуюсь переездом и неудобства замечаю. Но они не что по сравнению с тем что может быть».
Володимир
Володимир 11:50 #
Объезжать пробку на Окружной через Вишневый — это всё равно, что объезжать через Окружную закрытый переезд.
Ни кто не будет это делать, так как на выезде к Жулянскому мосту тоже частенько пробки, а по Окружной так и подавно. Т.е. выехать из пробки, объехать кучу километров по не спешной дороге, чтоб потом снова воткнуться в пробку — бред.
И ещё, на счет газов — вам не кажется, что машины стоящие в очереди (в ожидании открытия переезда) аж до заправки КЛО и в противоположном направлении — создают газовую атаку не меньше, чем бОльший поток проезжающих? А затрудненный проезд маршруток по утрам из-за стоящих на переезде вам не мешает? А то, что к нам скорая едет не из Вишневого, а из Хотова по времени 2,5 часа — тоже не смущает?
Создание полноценного переезда в Вишевом — это очень важная и актуальная проблема, которая требует оперативного решения, но из-за аморфности властей и самих горожан остается не решенной.
Костянтин Колійчук
«И ещё, на счет газов — вам не кажется, что машины стоящие в очереди (в ожидании открытия переезда) аж до заправки КЛО и в противоположном направлении — создают газовую атаку не меньше, чем бОльший поток проезжающих? „

Цілком з Вами згоден. Теж дивує ця логіка.
анна 16:06 # +1
Продовження Л.Українки до Жулянського мосту, можливо, і вирішить якусь частину проблеми. Наше місто дуже велике і йому потрібно ДВА шляхи переїзду з однієї сторони на іншу (не враховуючи транзиту). Будуючи треба лише продумати розв«язку. Дороги на заїзд у тонель мають бути ОДНОПОЛОСНІ (рух в одному напрямку). Житлові квартали можуть виконувати функцію об»їздних клумб. Наприлад, на підземний переїзд машина заїзжає по Ломоносова, далі по Балукова (повз ветлікарні) і за промзоною побудувати однополосну дорогу до Чорновола (де кінцева 306). З Південної сторони — односторонній рух по Балукова (де міліція) потім тонелем виїзд на Залізничну, з якої є можливість виїхати по Святошинській, К.Маркса, Поштовому (на мій погляд не бажано, там церква, але...), Зеленій. ОДНОРЯДНІСТЬ доріг необхідна, щоб НЕ СПОКУШАТИ «ДЖИГІТІВ», які «права купил, а ездить не купил», займатися перегонами. Знову ж, пояснити водіям, що від дотримань ними відповідних значень швидкості (40 км/час по місту) потреба в «лежачих поліцейських» відпаде. Таким чином, дійсно відбудеться розвантаження, у водіїв буде вибір маршруту і правил поведінки на дорозі. Єдине, пожвавиться рух на вулиці Ломоносова, Залізничній, Балукова, Чорновола, але враховуючи, що там все ж житлові будинки знаходяться не по обидві сторони дороги, як на Л.Українки, де до того ж знаходиться школа, і потік машин зменшиться (тонель для легкового транспорту, максимум бусик (???)), було б дуже добре, щоб мешканці цих будинків погодилися із таким вирішенням питання, внісши свої пропозиції щодо максимального комфорту для проживання враховуючи нові умови. Завжди можна знайти вихід, якщо захотіти. Може час вчитися думати за себе, а не навішувати невирішені питання на «дядька»?
Виталий 13:21 # +5
Пока все это дело будет обсуждаться, просьба хотя бы поставить часы на которых будет показано через сколько откроется переезд и тогда будет ясно или ехать в объезд или ждать!
Васильчук Віталій
Согласен!!! Таймер обратного отсчета поставить (а лучше несколько, чтобы всем участникам дорожного движения было видно) — намного проще было бы ориентироваться.
Влад
Влад 15:52 # +1
Згоден з Анною і Тохой. Як варіант — тунель. Це недороге рішення проблеми транспортного сполучення міста. А також залишити існуючий переїзд, і потік транспорту буде розподілений між існуючим і побудованим тунелем або переїздом. Цей варіант з точки зору кошторису і «гуманності» найбільш підходящий.
Адмін
Адмін 22:07 # +2
Пора отримати офіційну відповідь стосовно даної проблеми. Підтримайте петицію на офіційному сайті petition.vyshneve-rada.gov.ua/uk/petitions/vyrishyty-problemu-komfortnogo-avtomobil-nogo-z-yednannya-mizh-pivdennoyu-ta-pivnichnoyu-chastynoyu-mista-cherez-zaliznychnyj-pereyizd
alexey_91
alexey_91 14:47 # +1
Из местных архитекторов-икспертов 80-го уровня кто-то трезво оценивал, как на переезде вместить мост или тоннель?
Нету даже 30м для заезда, а высота нужна около 10м. Под каким углом будем подниматься и кто будет через день вытаскить машины из общаги 38-42 на Черновола?
Як діти, чесслово
Dima 00:23 #
Отличные идеи, поддерживаю. Эти проэкты разгрузят город так что и лежачие полицейские уже ненужны будут на жовтневой и меньше аварий будет на светофоре на пересечении киевской-вишневое-софиевка(тяжелый перекресток). 1. Весь транспорт по утрам начиная от машиностроителей двигается через жовтневую, и святошинскую в сторону окружной дороги а вечером наоборот, поэтому надо бы продолжить улицу машиностроителей и вывести ее сразу на киевскую у жк софии. 2. нужна дорога от жовтневой вдоль железки до моста жуляны это разгрузит киевскую. 3. Второй переезд между балукова и лермонтова там движение поездов гораздо реже и это разгрузит единственный переезд который вечно закрыт.
Висотенко Станіслав Олександрович
Якщо і робити щось то тільки тунель, і в ніякому разі в центрі міста. Лишити переїзд таким як він є, тунель робити в західній стороні міста в районі поля с. Крюковщина.Таким чином, буде розгрузка міста здвох напрямків, сходу та заходу. Як варіант, тунель невеликий для легковиків, хоч з одностороннім рухом і світофором.Правильно булоб робити тунель повноцінний.Кроми всього цого, будівництво такого тунеля витіснить із лісової посадки циган — самоселів і вплине на поліпшиння криміногенної обстановки в м. Вишневому.
Правда і втому, що про це можна тільки мріяти. В місті Вишневе проживаю з 1972 р. І не від одних чиновників різного рангу чув обіцянки, знаю що це непросто, але шановні співвітчизники,- не питайте іллюзії…
alexey_91
alexey_91 09:50 #
Километр тоннеля будет стоить как сумма вишневских бюджетов с 1972 года…
Один «погонный» метр тоннеля стоит около 0,5 млн дол. (взял среднее между рассчетами тоннелей под Киевом, строительсвом таких же в Москве и Бостоне. Эта инфа что легко гуглится).
Костянтин Колійчук
«Один погонный метр подводного тоннеля стоит 60 тыс. евро. А тоннель может быть длиной 7 км», — говорит начальник «Киевавтодора» Георгий Глинский. www.segodnya.ua/specprojects/kiev_2025/v-kieve-poctrojat-tonneli-pod-dneprom-umnye-cvetofory-i-karmany.html

Звичайно, з відкатами і розкраданням може вийти і «около 0,5 млн дол. ». Але якщо процес контролювати і врахувати, що підводний тунель Вишневому не потрібен, то ціна виходить трішки менша, ніж Ви вказали.
alexey_91
alexey_91 15:03 #
Возьмите Бескидский тоннель: стоимость 2,2 млрд грн., длина 1,8 км — прям как от Европейского миста до перекрестка Вишневое-софиевка.
В любом случае деньги огромные.
Даже при 50 тыс/метр 2-километровый тоннель будет стоить 100 млн
Андррий 10:51 # -1
Так от майдан хоч дав можливисть трошки щипати наших чиновникив ворюг!
Люди повинни добратись и до вишнывських голив — чинуш земляних латифундистив!
Ти гроши — яки вони знимають з розбазарювання земель пид свои ж ЖК — могли б справди зробити мисто садом!
А зараз все йде до парализованого по инфраструктури мурашника!
Адмін
Адмін 14:38 # -1
Було подано електронну петицію, на яку міська рада надала віповідь vyshnevoe.com.ua/news/150-buty-chy-ne-buty-avtomobilnyj-tunel-pid-zaliznytseju-u-vyshnevomu.html
1. Встановлено веб камеру.
Проблему закриваємо!
Завантаження...