Блоги

«Вибачаюсь, я вас трохи врізала…»
«Вибачаюсь, я вас трохи врізала…»
  • 13:40
  • 594
  • Адмін
  • Діти

Уявіть ситуацію: приходить людина в перукарню підстригти волосся, а натомість виходить із подряпаною шиєю чи вухами. Кому не доводилося з подібним стикатися, написане може видатися фантастичним. Але подібні випадки, на жаль, трапляються. А про те, що можна підхопити в додаток до стрижки ходять легенди.

Наприкінці минулого тижня одна вишнівчанка, назвемо її Наталією (жінка не бажає вказувати справжнє прізвище та ім'я), поспішаючи, зайшла в найближчу до домівки перукарню аби підстригти чотирирічного сина. Здавалося б, нічого складного, адже в подібних місцях раніше бували, розповідати, як себе поводити, дитині не довелося. Молода перукарка попросила маму присісти і взялася за роботу. Хлопець слухняно виконував вказівки тьоті з ножицями, а вони обмежувалися словами: «Нагнись. Підніми голову. Не опускай. Не крути. Вирівняй» тощо. Спілкування було сухим і лаконічним, ніякої зменшувально-пестливої лексики, яка заспокоює дитину і допомагає не боятися ножиць в руках чужої людини. Хвилин за десять-п'ятнадцять роботу було закінчено. Мама віддала гроші за послугу і вже збиралася виходити з думками, що наступного разу шукатиме більш люб'язну і більш дитячу перукарню. Аж раптом помітила на вусі в сина маленьку цятку крові. «Вибачаюсь, я вас трошки врізала», - промовила саме в той час перукарка. Мама розгубилася: «Як так? Сподіваюся, у нас після Ваших ножиць нічого нехорошого не трапиться. А Ви їх чимось обробляли?». Останнє питання, щоправда, було б доречніше поставити до того, як дитина сіла в крісло, але виникло воно саме тепер. У голову вже закрадалися тривожні думки, пригадувалися телевізійні програми про те, що можна підхопити в перукарні. Відповідь занепокоїла ще дужче. «Ага, обробляли. Я ж не винувата, що він крутився», - сказала дівчина-перукар і при цьому опустила очі в землю. Коли говорять правду, так не роблять. Мама, не дякуючи за роботу і не кажучи «до побачення», вибігла на вулицю, обробила дитині вушко антисептиком і одразу почала надзвонювати знайомим медпрацівникам. Її заспокоювали, переконували, що все буде добре, щоб навіть не думала про гепатити, СНІД і подібні страшні хвороби. Але хвилювання ще довго не вдавалося приборкати…

Цей випадок трапився в одній із міських, так званих експрес-перукарень, де пропонують швидко й недорого підстригти чоловіків, жінок і дітей за одну й ту ж суму. Але від подібної, погодьтеся, неприємної ситуації не застраховані відвідувачі будь-якої перукарні.

Для перукарень різних типів в Україні діють єдині державні санітарні правила та норми (http://mozdocs.kiev.ua/view.php?id=927 ). Там чорним по білому написано, що перед початком роботи перукар повинен вимити руки з милом, а ножиці, щітки, електричні машинки після кожного використання необхідно дезінфікувати, механічно очищати, промивати проточною водою та стерилізувати. Тож не соромтеся перед тим, як сісти в крісло, попросити перукаря дезінфікувати всі предмети, які торкатимуться до вашого тіла. Хто знає, кого і як підстригали перед вами. І, головне: мамочки, не водіть дітей підстригати абикуди…

Оксана 15:58 #
В экспресс-парикмахерских, видимо, в цену не входит сюсюкание с детьми.
А вот инструменты должны обрабатываться как положено, в чем я очень сомневаюсь.
Возмущение справедливо, но можно сказать только одно — низкая цена и= соответствующий сервис.
Юра 17:39 #
Купите бутылку хлоргексидина и носите ее с собой в парикмахерскую. За 15 грн будете спокойны.
P.S это не сарказм
Лена 19:38 #
Да и в не очень дешевых парикмахерских никогда не видела, чтобы после каждого клиента обрабатывали расчески и ножницы. Особенно, если по записи и клиенты ждут свое очереди.
Олена 13:09 # +1
Маю багато заперечень.
По-перше, якщо ти любиш і поважаєш свою дитину, то не будеш поспіхом забігати аби куди на стрижку. Діти мають відвідувати комфортні салони, де є і телевізор, і кондиціонер, і місце щоб поседіти почекати. Імхо, кажу це як мама двох діток.
По-друге, експрес-стрижка сама за себе каже назвою, якого сюсюкання ви чекаєте від конвейера? Такі перукарні і створені для зайшов-швидко підстригся-пішов.
По-третє, з дітьми важко працювати, і така прикра ситуація може трапитися в будь-якому салоні. Тому треба вибирати не місце, а майстра, і водити дітей до однії і тієї ж людини.
По-четверте. Якраз у такій перукарні (а саме на ринку по Жовтневій) я бачила найбільшу кількість антисептичних засобів для інструменту. І там після кожного інструмент миють і обробляють обов«язково, це правило обговорюється при прийнятті на робото і є беззаперечне.
Так що прикро, звичайно, але вини перукаря в тому не має, і тим паче закладу. Треба бути уважнішим до своїх дітей.
Завантаження...