Суттєве подорожчання вартості проїзду в маршрутках викликало обурення у вишнівчан, цю проблему зараз активно обговорюють і в соцмережах, і в побуті. Як наслідок, лунають різноманітні пропозиції, як вирішити проблему. Щоб обговорення проблеми було результативним, слід володіти базовими знаннями у галузі пасажирських автоперевезень, іншими словами, — як це влаштовано? Консультує учасник команди депутата Сергія Нагорняка, досвідчений юрист, громадський інспектор з безпеки на транспорті Вадим Пастушенко.
Основні поняття
(поняття стосуються поточної ситуації та викладені без офіціозу та канцеляриту, своїми словами)
Автобус —транспорт, призначений для перевезення пасажирів, що має понад 9 місць для сидіння. “Маршрутки”, які рухаються по Вишневому, всі є автобусами. Тому неправильно вимагати замінити “маршрутки” в місті на автобуси, як цього часто вимагають коментатори у Фейсбуці.
Перевізник — підприємство або ФОП, які мають ліцензію на перевезення пасажирів. В нашому випадку, щоб здійснювати діяльність, вони ще мають мати договір на перевезення. Поняття “хазяїн маршруту” неправильне, адже сьогодні маршрут обслуговує один перевізник, а після закінчення строку договору — інший.
Ліцензія — дозвіл від держави взагалі займатися перевезеннями пасажирів автобусами. Видається Укртрансбезпекою (підрозділ Міністерства інфраструктрури). Строку дії не має (необмежений). Може бути анульована, зокрема, за порушення Ліцензійних умов (це такий збірник вимог до технічного, кадрового забезпечення перевізника та взагалі його роботи).
Договір на перевезення — укладається облдержадміністрацією з Перевізником, який виграв конкурс на перевезення. Об’єктом конкурсу може бути або весь маршрут, або якась частина рейсів на маршруті (саме тому на одному маршруті може бути кілька різних перевізників). Скільки буде діяти договір, визначає ОДА, може бути і рік, і три, а максимально 5 років. Порушення умов договору є підставою для його розірвання, а отже — для заміни перевізника. До речі, в соцмережах дописувачі часто плутають поняття “ліцензія”, “договір”, “дозвіл”. Тут достатньо знати, що “ліцензія” дає право взагалі бути перевізником, “договір” — працювати на конкретному маршруті, а “дозвіл” застосовується тільки на міжобласних маршрутах, а не на приміських.
Про маршрути та конкурси
Маршрут Вишневе—Київ є приміським. Як наслідок, всі повноваження по визначенню перевізника та контролю виконання договору належать облдержадміністрації і не належать Вишневій міськраді, виконкому, міському голові чи депутатам.
Міська влада може відкрити автобусний маршрут, який не виходить за межі міста.
Районна адміністрація — маршрут, що не виходить за межі району («Вишневе—салон АвтоЗАЗ», наприклад).
Маршрути із заїздом у Київ — тільки облдержадміністрація.
Підстава для відкриття маршруту: наявність попиту. Порушувати питання перед ОДА про відкриття маршруту із заїздом до Києва може будь-хто: окремий громадянин, група осіб, або міський голова як представник громади. Але ініціатива не гарантує відкриття маршруту, адже ОДА вправі відмовити.
Після відкриття маршруту влада не може призначити перевізника на свій розсуд, а зобов’язана провести конкурс. Існує чіткий набір критеріїв, за які претенденти отримують певну кількість балів (т. зв. бальна система конкурсу). В конкурсі можуть брати участь будь-які перевізники, з будь-якої області. І тільки перемоги на конкурсі з перевізником укладається договір і він виїздить на маршрут.
ПРО КОНТРОЛЬ: хто може впливати на перевізника?
ОДА — контролює виконання умов договору, розриває договір у випадку порушень.
Укртрансбезпека — контролює дотримання вимог автотранспортного законодавства (за порушення виносить приписи та штрафує) і Ліцензійних умов (може анулювати ліцензію). Проводить перевірки не тільки за місцезнаходженням перевізника, але й на дорозі, під час виконання рейсу.
Загальні контрольні органи: Антимонопольний комітет, Нацполіція, Держпродспоживслужба тощо здійснюють галузевий контроль та нагляд.
ПРО ЦІНОУТВОРЕННЯ: чим це регулюється?
Колись максимальний тариф на проїзд у вишнівських маршрутках встановлювався облдержадміністрацією. Після 06.05.2015 року перевізники самостійно визначають вартість проїзду, на свій розсуд (Постанова КМУ від 25 березня 2015 р. № 240).
Хіба ціна проїзду нічим не регулюється? Давайте пошукаємо.
Так, Профільний Закон про автотранспорт обмежень по ціноутворенню не містить.
Основний підзаконний акт у галузі пасажирського автотранспорту — постанова КМУ № 176 від 18.02.1997 р., також не містить норм про ціноутворення.
Єдиним прикладним законодавчим актом у цій сфері є Методика розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту, затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 17.11.2009р. № 1175 . Методика містить формулу, за якою має розраховуватися тариф (пункт 2.23). Однак методика ситуацію не рятує. По-перше, вона носить рекомендаційний характер для такого виду перевезень. По-друге, у формулі дільником є «транспортна робота на маршруті», тобто запланована кількість пасажирів, помножена на середню протяжність поїздки. Немає сенсу вивчати об’єктивні показники витрат перевізника, якщо потрібна цифра тарифу (12, або15, або 20 грн) легко знаходиться, достатньо підставити будь-яку кількість пасажирів у формулу, вона ж є запланована!
Тому — так, ціна проїзду дійсно вільно встановлюється перевізником.
То що, ситуація безвихідна?
Не зовсім. Насамперед корисним буде застосування антимонопольного законодавства. Хоч це і не очевидно, але навіть за наявності багатьох перевізників та маршрутів у м.Вишневе, кожен із перевізників може бути визнаний монополістом.
Судіть самі, ось визначення: монополіст — той, хто не зазнає значної конкуренції внаслідок обмеженості можливостей доступу інших суб’єктів господарювання щодо збуту товарів, наявності бар’єрів для доступу на ринок інших суб’єктів господарювання, наявності пільг чи інших обставин.
Доступ на ринок перевезень «Вишневе-Київ» обмежений ліцензією та конкурсним відбором, тому збувати свій товар (перевезення) кожен із перевізників може, не побоюючись конкуренції.
Якби існувала конкуренція (тобто коли будь-хто міг би перевозити на їх маршруті пасажирів), то й ціна проїзду була б конкурентною, знайшли б золоту середину між можливостями пасажирів та апетитами перевізника. А оскільки конкуренція відсутня, то ціна диктується тільки другим чинником — апетитами перевізника.
Стаття 13 ЗУ «Про захист економічної конкуренції» передбачає, що встановлення таких цін , які неможливо було б встановити за умов існування значної конкуренції на ринку, є зловживанням монопольним (домінуючим) становищем на ринку, що забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом. Накладаються штрафи у розмірі до десяти відсотків доходу (виручки) суб’єкта господарювання від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній звітний рік, що передував року, в якому накладається штраф. Якщо доходу (виручки) немає або відповідач не надав розмір доходу (виручки), штраф накладається у розмірі до двадцяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
ВИСНОВОК: варіанти регулювання ситуації
- Очевидним засобом боротьби із підвищенням тарифів на проїзд у Вишневому буде примусити Антимонопольний комітет виконати свою роботу — припинити зловживання монопольним становищем перевізників, та застосувати відповідне покарання до винних осіб.
- Альтернатива № 1 — організація нових регулярних автобусних маршрутів у такий спосіб, щоб забезпечити баланс інтересів перевізників та пасажирів. Завдання складне технічно, організаційно, економічно.
- Альтернатива № 2 — організація “регулярних спеціальних перевезень” міською радою. Так роблять підприємства, що працюють позмінно: організовують підвезення працівників. Це складне питання, щоб розкрити його у кількох рядках, тому детально зупинятися не будемо. Відзначу тільки, що це реальний механізм, що застосовується у деяких територіальних громадах.
- Альтернатива № 3 — перевізник не збільшує вартості проїзду, а різницю між новим і старим тарифом перевізнику компенсує міський бюджет. Зараз досить широко застосовується в приміських ОТГ деяких обласних центрів.
- Альтернатива № 4 — тиск громади, влади, контролюючих органів на перевізника, що змусить його зменшити тариф.
Джерело: http://nagorniak.com.ua/
Среди перевозчиков очевидный сговор, но доказать его трудно, так как дорожают перевозки у всех компаний пригорода.
P.S. Маршрутки Руты на солярке ездят
Впрочем, это не меняет завышенности тарифов
Источник: ua.today/news/economy/rada_prinyala_zakon_o_vnedrenii_e_bileta_v_obshestvennom_transporte
Он же ничего не нарушает, просто хочет заработать.
А мы не хотим ему платить больше. Вот и весь спор.
Я уверен, что у него оформлена 3-я группа единого налога, водители оформлены хотя бы на минималку, есть лицензия и т.п.
І так, нам треба лідера — людину, яка знає, куди повести народ.
Вишневе – 2,4 км від Києва!
Звертаємо увагу вишнівчан! Громадські організації Вишневого вчора інспектували 716 маршрут, який підняв ціни на проїзд на 50%.
Громада вимагає від перевізників:
1. Зниження і закріплення тарифу 3 грн за проїзд містом Вишневе.
2. Повернення тарифу за проїзд в Київ і назад на попередній рівень.
3. Законно обґрунтувати тариф і повідомити розрахунки населенню.
Громада вимагає від мера Вишневого:
1. Не мовчати. Стати пліч-о-пліч з мешканцями Вишневого.
2. Зібрати перевізників, представників громади та КОДА за круглий стіл у середу, 18 січня.
До КОДА запити зроблено. Запрошую небайдужих мешканців сьогодні приєднатися до попереджувальної акції протесту о 19.00 на кінцевій 301 маршрутки. Будуть місцеві та районні депутати. Перевізників запрошено. Приєднуйтесь!
2. Повернення тарифу за проїзд в Київ і назад на попередній рівень. Попередній рівень 8 грн, а не 9 грн.
Власти Киева и области, вы в своем уме ??
Сьогодні, 17 січня, о 19.00 на кінцевій зупинці 301 у Вишневому зібралося близько 40-45 мешканців. Сказали, що було б і більше, але пізно повідомили про акцію. Говорити було важко, люди обурені і на емоціях. Запрошений перевізник не прийшов, влада міста Вишневе проігнорувала збори, хоча замМера Г. Майсурадзе обіцяв бути, але ввечері вже слухавки не брав. Із депутатів Вишневого був Кріпак Сергій. Громадські організації та ГФ «Спецзагін «Дельта».
Вимоги громади: проїзд по Вишневому – 3 гривні, до Києва – економічно обґрунтована ціна! А поки – 9 гривень.
Дії – завтра, 18 січня, йдемо до мера. Збір о 10.15 біля міської ради, вул. Святошинська, 29. Далі – терміново робоча нарада з перевізниками, представниками КОДА. Далі — мітинг біля КОДА. Далі – перекриття доріг в суботу, Боярка приєднується до нас! Разом до перемоги! Якщо нас буде багато – ми змусимо перевізника і владу повернутися обличчям до нас!
Порядні депутати, незалежно від партій, приєднуйтесь! Вас обрав народ! Це громадська акція!
бажання платити.
Распространите инфу в доступном формате в пабликах «Я с Вишни» в фейсбуке и ВК — они самые масштабные среди Вишневских. Здесь ведь пару десятков людей, а там тысячи.
Все же лучше, чем ничего. А там из групп перепостят себе и пошло-поехало. В любом случае + к эффективности
Сьогодні представники громадських організацій разом з депутатами та активними мешканцями Вишневого вирушили до мера Вишневого Дікова І.В. Але, він у відпустці( Його зами сказали, що вони працюють і готують документи, а поки пообіцяли зібрати перевізників на нараду. Чекаємо швидкого реагування!
О 12.30 ми зустрілися з Головою Києво-Святошинської райради Гедульяновим В.Е. Передали звернення від мешканців Вишневого! Його думка: тарифи необгрунтовані! Райрада вже звернулась до Мінінфраструктури та КОДА. Але бумажна тяганина людей не заспокоїть! На зустрічі був і заступник Голови КОДА. Вислухав, але сказав, що з людьми голова КОДА Горган О.Л. зустрічатися не буде! А громада налаштована рішуче!
Увага! Сьогодні, 18 січня, о 19.00 ми закликаємо людей зібратися на кінцевій 716 у Вишневому і поставити свій підпис під зверненнями до КОДА і перевізників. Боярка приєднується!
Досить обкрадати простих людей! Завтра все одно поїдемо в КОДА! Якщо не почують — акції протесту на дорогах і перед КОДА! Тільки так! Чим більше нас буде — тим швидше нас почують!!!
Вчера на конечной 716, люди выходят из маршрутки, видят что стоят люди, собирают подписи, громко обсуждают проблему повышения тарифа, и никто не подходит…
Вишневе повстало проти перевізників навіть у Святвечір!
Просимо, допоможи нам Боже у боротьбі за справедливість!
Вчора мешканці Вишневого і Боярки мітингували проти значного на 50% підвищення цін на пасажирські перевезення! Люди обурені і вимагають перекривати дорогу у вихідний день і мітингувати під КОДА!
Наші вимоги:
1. Знизити і закріпити тариф 3 грн за проїзд містом Вишневе.
2. До Києва економічно обгрунтований тариф! А поки — 9 гривень.
3. Муніципальний (міський) транспорт! Також повернути 82 маршрут, який було вкрадено у Вишнівчан!
4. Провести новий, прозорий, відкритий конкурс/тендер на перевезення в Києво-Святошинському районі!
5. Надавати якісні послуги клієнтам — пасажирам та покращити технічний стан автобусів!
Підписи зібрали! КОДА і мерія поки мовчать. На дзвінки не відповідають!!! Це вже дістало! Завтра їдемо до КОДА! Про мітинг в суботу повідомимо завтра!
Люди дякують журналістам та громадським організаціям за підтримку.
Вам на електронну пошту будуть надходити повідомлення з посиланням на нові коментарі.
АМКУ надає роз'яснення щодо підвищення тарифів на перевезення пасажирів
У зв’язку з резонансом у засобах масової інформації та надходженням до органів Антимонопольного комітету України численних звернень громадян щодо підвищення тарифів на перевезення пасажирів автомобільним транспортом загального користування на приміських та міжміських внутрішньообласних автобусних маршрутах, Комітет надає роз’яснення для всіх зацікавлених осіб.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про автомобільний транспорт» державне регулювання та контроль у сфері автомобільного транспорту реалізується шляхом проведення центральними та місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, зокрема тарифної політики на автомобільному транспорті.
Відповідно до статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать повноваження щодо встановлення в порядку і межах, визначених законодавством, зокрема, тарифів на транспортні послуги.
Згідно зі статтею 6 Закону України «Про автомобільний транспорт» обласні державні адміністрації та органи місцевого самоврядування відповідно формують у приміському та міжміському сполученні мережу автобусних маршрутів загального користування, що не виходять за межі території області, та міських автобусних маршрутів загального користування, а також здійснюють, в межах своїх повноважень, контроль за дотриманням законодавства у сфері автомобільного транспорту на відповідній території.
На виконання Закону України «Про автомобільний транспорт» обласні та районні державні адміністрації та органи місцевого самоврядування проводять конкурси і укладають договори з переможцями, здійснюють контроль за виконанням умов цих договорів. Водночас, однією із суттєвих і невід’ємних умов договору має бути ціна (вартість проїзду), оскільки перевізники під час проведення конкурсу для визначення відповідного перевізника на автобусних маршрутах загального користування мають змагатися між собою, в тому числі за допомогою пропозиції встановлення відповідної вартості послуг перевезення.
У такий спосіб відповідні органи влади та органи місцевого самоврядування, які є організаторами пасажирських перевезень на відповідній території, повністю відповідають за організацію належного перевезення пасажирів, визначення на конкурсних умовах перевізників, укладення договорів з такими перевізниками та контролю за дотриманням вказаними перевізниками відповідних умов перевезень і державних соціальних стандартів.
Отже, питання щодо ціноутворення на послуги з перевезення пасажирів автомобільним транспортом, що виконують рейси на територіях відповідних областей, лежить у площині контролю договірних взаємовідносин між автомобільними перевізниками, відповідними обласними, районними державними адміністраціями та органами місцевого самоврядування.
Враховуючи викладене, зазначені питання відносяться до компетенції відповідних державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування.
Однак, окремі державні адміністрації усуваються від виконання повноважень щодо проведення тарифної політики, покладених на них законодавством, посилаючись на вилучення з додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 пункту щодо встановлення обласними державними адміністраціями тарифів на перевезення пасажирів і багажу автобусами, які працюють у звичайному режимі руху, в приміському та міжміському внутрішньообласному сполученні.
Наразі органами Антимонопольного комітету України досліджується питання щодо ситуації, яка склалась із самоусуненням відповідних державних адміністрацій щодо контролю за тарифами на перевезення пасажирів автомобільним транспортом загального користування на приміських та міжміських внутрішньообласних автобусних маршрутах.
с? если люди в наглую грабят пассажиров, набивают свои карманы и не желают даже выйти и объяснить свои действия, о чем с ними договариваться?
Если в понедельник-вторник не будет решения КОДА по обращению активистов — перекрываем дорогу.
Отслеживаем ее и Дениса Зерченко в ФБ.
Вера в популизм неистребима.
Активисты занимаются обращениями в КОДА и антимонопольный комитет, лучше помоги им или требуйте с мэрии подписаться под этими обращениями доступным образом
ЦЕ ОСТАННЯ НАДІЯ ЗМЕНШИТИ ТАРИФ НА ПРОЇЗД!!!
НЕБАЙДУЖІ ПРИЄДНУЙТЕСЬ!
ПРОСИМО З РОЗУМІННЯМ ПОСТАВИТИСЬ ДО ВИМУШЕНИХ НЕЗРУЧНОСТЕЙ
P.S. Працюватиме польова кухня: чай, кава, козацька каша)))
P.S. Попередьте, будь ласка, сусіда про акцію протесту, зробіть репост, роздрукуйте листівку, повісьте на дошці оголошень! Разом ми – сила!
9.00 — 13.00, перехрестя вулиць Святошинська та Київська (Вишневе, біля пам’ятника жінки з хлібом).
На въезде в Киев начался бунт, активисты перекрыли трассы. Как сообщают в соцсети, протестная пешеходная хода пройдёт с требованием отменить повышение цен на проезд в маршрутках по области
«10-й день как перевозчики Киевской области, в том числе и в городе Боярка, повысили цены на проезд: на 70% по городу и на 30% до метро. Длинные переговоры с перевозчиками результатов не дали…»,
— говорят участники акции.
Марш «Общине — справедливые цены на проезд» пройдет сегодня, 26 января, по адресам Софиевская Борщаговка, Соборная, 61 (пешеходный переход перед прокуратурой — въезд в Киев), 2. Вишневое, перекресток улиц Киевская и Святошинская.
Некоторые подъезды к Киеву, например, со стороны Вишневого, перекрыты.
Надо чтобы вышло больше людей
Кто конкретно не пускает к конкурсу других перевозчиков?
«Депутат Робак О. за кермом крутої автівки запропонував вишнівчанам їздити взимку велосипедами і більше ходити!»
Останні 3 робочі дні пройшли у переговорах. Влада запевняє, що зможе знайти важелі впливу на перевізників. Перевізники мовчать. Мабуть чекають, що люди втомляться. Ми зробили висновки…
Сьогодні, 31 січня, проходила зустріч Голови КОДА Горгана О.Л. з перевізниками. Я цілий день була на зв’язку, ситуація напружена, щойно отримала повідомлення, що результати будуть завтра.
Ми не чекаємо! Завтра, 1 лютого представники населених пунктів Києво-Святошинського району збираються у місті Вишневе, о 19.00 для координації подальших дій! Акція протесту під КОДА? Чи перекриття дороги для маршруток в кожному населеному пункті? Ось в чому питання…
Скільки можна терпіти здирницькі тарифи??? Обґрунтування тарифів влада та громада не бачили! Перевізники говорять, що їздять на бензині і закладають його в тариф, а насправді на газу, який подешевшав, та на дизпаливі (солярка), який не дорожчає. Курс долара пішов вниз! Які ще підстави?
P.S. На першому фото збори мешканців с. Віти-Поштової та с. Юріївка у неділю, 29 січня, які зібрав активіст Віктор і запросив нас! Близько 200 осіб. Інші фото з акції протесту 26 січня.
P.S. Активісти Бучі, Гатного, Чабанів, Княжичів, Малютянки, Бобриці відгукніться! Чи у вас все добре?
Результат зборів представників населених пунктів Києво-Святошинського району проти значно підвищених тарифів на проїзд у маршрутках: окреслили декілька напрямів, в яких будемо діяти! Наради в КОДА з перевізниками, прес-конференції, перекриття доріг в районі, мітинг під КОДА, розслідування корупційних схем. Дякуємо журналістам за підтримку!
Ми відкриті і дуже рішуче налаштовані! Перевізники мають зрозуміти, і ми надіємося на їх здоровий глузд, що вартість їх послуг завищена, а якість — відсутня!
До нас приєдналися с. Лісники!
Сьогодні на нараді в КОДА о 14.00 з перевізниками буде гаряче! Вони буцімто представлять свої розрахунки тарифів. Від громади теж представлені спеціалісти))
Шановні перевізники! Шановний Віце-премєр-міністр України пане Розенко, виконайте свою обіцянку!!! Не очікуйте, що ми здамося! За нашими плечима громада, яку обкрадають кожен день! Ми налаштовані рішуче!!! І не відступимо!!!
P.S. Написали листи в ВРУ, КМУ, Антимонопоьний комітет, «щоб було» (((
P.S. От незадача, думки розділились: мітинг під КОДА з шинами чи без?
— письма путину;
— крестный ход за дешевый проезд;
— чтение стихов о солярке на коленях.
www.ukrinform.ua/rubric-kiiv/2169057-u-kievi-zapuskaut-50-avtobusiv-za-marsrutami-rekomendovanimi-svitovim-bankom.html
З наступного тижня в Києві почнуть курсувати 50 нових автобусів. Автобуси курсуватимуть за новими маршрутами, які відкриють згідно з рекомендаціями Світового банку.
Про це повідомляється на сторінці Світового банку у Facebook.
Новий транспорт стане основою маршрутів № 118 «ст. м Чернігівська — ст. м Політехнічний інститут» та № 119 «вул. Смолича — Контрактова площа».
Нагадаємо, у «Київпастранс» співпрацює із Світовим банком, який надає пропозиції щодо оновлення транспортної моделі української столиці. За першою рекомендацією було відкрито магістральний автобусний маршрут №114 (R1), який забезпечив зручний безпересадочний зв’язок між житловим масивом Троєщина та центром міста.
Читайте також: На Київщині і Житомирщині обмежили рух через критичне обледеніння
Наразі для втілення рекомендацій Світового банку необхідно замінити транспортні засоби малої місткості всіх форм власності сучасним комунальним транспортом великої та особливо великої місткості. Загалом для оптимізації маршрутної мережі комунальному підприємству необхідно придбати 235 автобусів і 225 тролейбусів великого та особливо великого класів. Зношеність автобусного парку підприємства становить 59%, тролейбусного – 26%, що негативно впливає на якість транспортних послуг.
Все маршрутки снизили цены??
«Стоимость проезда до уровня, предшествовавшего резкому подорожанию в январе, снизилась на 16 автобусных маршрутах. В частности, в городе Вишневое, Боярка, Вышгород и поселке Макаров», — говорится в сообщении пресс-службы КОГА.
В Киевской ОГА сообщили, что сейчас ведутся переговоры с другими автотранспортными предприятиями относительно обоснованности стоимости проезда.
Как сообщалось, ранее КОГА обратилась к пассажирским автоперевозчикам региона предоставить обоснование резкого подорожания проезда и призвала искать сбалансированное решение.
Расслабляться пока нельзя.
Запрошую всіх небайдужих містян «16» лютого 2017 р. о 10.00 на засідання чергової ХVІІІ сесії Вишневої міської ради.
А половина депутатів запрошує вас відсвяткувати з ними День закоханих))))
Графік роботи комісій:
10.02.2017 р о 14-00 год засідає Комісія з питань освіти, науки, культури, молоді та спорту, зв’язків з релігійними та громадськими організаціями.
13.02.2017 р о 14-00 год. засідає Комісія з питань промислової політики та підприємницької діяльності.
13.02.2017 р о 15-00 год засідає Комісія з питань охорони здоров’я, материнства, дитинства, екології та соціального захисту населення.
13.02.2017 р о 16-00 год засідає Комісія з питань фінансів, бюджету, соціально-економічного розвитку, комунальної власності та приватизації.
14.02.2017 р о 14-00 год засідає Комісія з питань житлово-комунального господарства, благоустрою та надзвичайних ситуацій.
14.02.2017 р о 15-00 год. засідає Комісія з питань регламенту, депутатської діяльності та етики, дотримання законності, розвитку місцевого самоврядування та інформативної політики
14.02.2017 р о 16-00 год засідає Комісія з питань містобудування, архітектури, капітального будівництва, інвестиційних відносин, землекористування (в народі — земельна комісія:)
До зустрічі!
P.S. мінус депутат Олег Максименко (видалив з друзів). Олеже, на посаді Голови комісії по охороні здоровя потрібно працювати, а не «числитися»((
Сьогодні, 9 лютого, вдруге засідала робоча група, створена ще 25 січня Головою КОДА Горганом О.Л. з питань вивчення, законності і економічного обґрунтування тарифів пасажирських перевезень в маршрутках по Київській області.
Представників перевізників не було. Громада у повному складі, запросили додатково представників з Ірпеня, Клавдієво, Бабинців, Микулич, які виявили бажання послухати і побачити битву громади за справедливий тариф, а також висловити ситуацію, яка склалася в їх містах та селах.
Дискусія була гарячою і тривала майже 3 години. Всі стомилися (
Результат: вивчивши усі аспекти складових тарифу і розуміючи, що ціна на паливо-мастильні матеріали і запчастини виросла, робоча група рекомендувала обмежити зростання цін на проїзд до 25% від цін, які діяли станом на 30 листопада 2016 року. Тобто, наприклад, Вишневе-Київ було 8 гривень, то стане максимально – 10 грн. Чекаємо на рішення перевізників.
Громада та влада працює ще в декількох напрямках стосовно пасажирських перевезень. Про це трохи згодом…
Також обговорили питання і додаткових електричок Тарасівка/Боярка – Вишневе – Київ. Працюємо!
Неприємних було 2 моменти:
1. Оголошення, яке погодили в КОДА і яке «висить» в маршрутках суттєво відрізняється! Термінів зниження тарифів «до 13.02.2017р» немає!!!
2. Володимир Злиденний – член Громадської ради при КОДА звинуватив одного з представників громади, принципову і юридично грамотну людину Аллу Збанацьку у «виконанні замовлення проти перевізника». Ми підписали заяву як свідки і подали до Національної поліції. Честь і гідність для нас – не пусте слово!
Слава Україні!
Но причина «у зв»язку з підвищення мінімальної зарплати" Вам лично не кажется наглостью? Это как дважды легитимным было: все понимали что власть ворует, но когда берут и бьют студентов — это уже беспредел
Введение рейтинга вместо среднего арифметического оценок — это не равно «забрать стипендии». Впрочем, как это касается темы — мне трудно понять.
После 13 числа тарифы возвращаются к преждним до уменьшения цены. Вот и подождали…
я вот уже пересела на электричку!!! а что делать!!!
Наглость перевозчиков берегов не видит вообще… они видимо просто над нами издеваются ??
акцію «За справедливі тарифи на перевезення!»
16.02.2017 о 15-00 на площі біля Київської обласної державної адміністрації (м. Київ, площа Лесі Українки, 1)
Наша мета:
Усунення корупційної складової проведення конкурсів, позбавлення перевізників монопольного права на перевезення, законодавчо забезпечити право виходу на ринок альтернативних гравців, які витіснять монополістів. Дотримання прозорості, та запровадження нормативного документу, який би узагальнив питання структури видатків перевізників. Вирішення питання обліку пасажиропотоку, через введення електронних квитків на комерційному транспорті та виведення перевізників з готівкових розрахунків, які породжують корупцію на транспорті. Зниження тарифів на перевезення пасажирів автоперевізниками Київської області до економічно обґрунтованого рівня.
Он указал, что после повышения минимальной зарплаты начались активные спекуляции и некоторые предприниматели без каких-либо оснований повысили цены, в частности, владельцы маршрутных такси.
«На сегодняшний день нет никаких оснований для повышения на перевозку граждан. Цены на топливо не увеличиваются минимум три последних месяца. Размер минимальной заработной платы никоим образом не влияет на оплату труда водителей маршруток. Ведь по моему мониторингу, их зарплаты были от 4,5 тыс. до 15 тыс. грн. Поэтому я призываю, чтобы люди сами отстаивали свои права, и местные органы власти должны повлиять на перевозчиков и активнее защищать права людей», — заявил вице-премьер.
Людський гнів не стримати! Сьогодні, 16 лютого о 15.30 біля Київської обласної державної адміністрації (метро Печерськ, пл. Лесі Українки, 1) почнеться акція протесту проти значного підвищення тарифів на проїзд в маршрутках. Так, ціни зросли на 50% від минулорічних. Перевізники обумовлюють це підвищенням мінімальної заробітної плати, і не реагують на численні скарги населення. Підвищення цін не обґрунтоване!
Влада неохоче і нерішуче діє. Перевізники порушують домовленності та ігнорують громаду!!! Водії за місяць боїв вже заплуталися в тарифах))) Головне — ЯКОСТІ перевезень у звязку з подорожчанням ми НЕ побачили! Нагадую: долар падає, дизпаливо за останні 3 місяці подорожчало на 1,85 грн. і ціна не стабільна, то падає, то піднімається!!! А ціна на проїзд не падає! Водії офіційно не працевлаштовані! ДОСИТЬ піднімати ціни на 50% і грабувати народ!
Ініціативна група працює у напрямках: держрегулювання ціни, відкриття комунальних автоперевезень, додаткових електричок, пільгового перевезення школярів, зручних маршрутних схем проїзду, запровадження електронного квитка і так далі. Дякуємо за підтримку!
Слава Україні! Змінюємо країну разом!
P.S. Ті населені пункти Київської області, які не дали свої пропозиції, напишіть тут, в особисті або зателефонуйте!
Смотрим, слушаем…
3-тє засідання робочої групи: компромісу нема!
Сьогодні, 16 лютого, втретє засідала робоча група. Перевізники вже втретє проігнорували засідання! Влада на них не має впливу!
Результат: 1) проголосували за звернення до Прем’єр-Міністра Гройсмана В. з приводу повернення норми державного регулювання цін на пасажирські перевезення (передадуть АТОвці особисто сьогодні). 2) внесли 5 перевізників — злісних здирників в графік перевірок КОДА, Держінспекції і т.д. 3) проголосували звернення про відшкодування пільговим категоріям вартості проїзду.
Підтримали ініціативу Манушевича О.Л., який висловив готовність КОДА організувати зустріч членів робочої групи з Гройсманом В.
Наступного тижня члени робочої групи включаються в процес перевірок з 05.00 ранку до 23.00.
Ініціативна група у боротьбі за справедливі тарифи дякує всім представникам населених пунктів, які прийшли на мітинг під КОДА. Ваша підтримка просто необхідна була! Державні службовці не стояли у віконцях і не сміялися, а бігали, вражає той факт, що в КОДА зачинили двері і НІКОГО не пускали, навіть в хол погрітися! Знову вони не зробили висновків??? Знову Майдан???
Представники Ініціативної групи постраждалих/поранених на Майдані на зібранні в Кабміні з нагоди вшанування третьої річниці трагічних подій на Майдані та перемоги Революції Гідності передали сьогодні «Звернення» членів робочої групи з вивчення питання обґрунтованості збільшення тарифів на перевезення Прем'єр-міністру України Volodymyr Groysman На заході були присутні Павло Розенко, Андрій Рева та інші члени Уряду України.
Олександр Жамойдо, прокоментував зміст та вимоги даного документу, бо добре володіє питанням, адже він приймає активну участь у боротьбі з перевізниками, що затвердили здирницькі тарифи на проїзд у маршрутних автобусах. Усунення корупційної складової проведення конкурсів, позбавлення перевізників монопольного права на перевезення, ось основні завдання, як законодавчо забезпечити право виходу на ринок альтернативних гравців.
Діалог з керманичами був непростий, Олександр відверто повідомив про ознаки монопольної змови між перевізниками, та про тіньову сторону цього бізнесу, про корупційні складові конкурсів на перевезення. Є необхідність скасування постанови №240 від 25.03.2015р., та тимчасово (до комплексного визначення питання тарифоутворення на пасажирські перевезення) повернутись до державного регулювання цін на приміські та міжміські пасажирські перевезення.
Volodymyr Groysman даний документ прийняв, та повідомив про те, що питання не буде залишене без уваги.
Члени робочої групи продовжують працювати!
Мирні Акції протесту, що відбулися 17.02.2017р. під Київська обласна державна адміністрація це сигнал владі, що затягування вирішення проблем пасажирських перевезень призведе до посилення напруги у простих громадан, які щоденно користуються послугами міжміських та приміських перевезень.
Сьогодні, 23 лютого, вчетверте засідала робоча група. Перевізники і на цей раз проігнорували засідання! У членів робочої групи та у людей по всій Київській області, які нас підтримують і слідкують за кожним кроком, вривається терпець! Одні пропонують піти під Кабінет Міністрів України з шинами, другі – організувати круглий стіл із залученням всіх-всіх-всіх, треті – готують конструктивні пропозиції та надсилають нам і мають надію на позитивні зміни і результати від робочої групи.
1-й заступник Голови КОДА Савченко О.І. як державний службовець взяв на себе відповідальність у боротьбі з перевізниками за зниження тарифів. МИ як громада, члени робочої групи також несемо відповідальність і НЕ ЗУПИНИМОСЬ, поки ЗДИРНИЦЬКІ ТАРИФИ не буде ЗНИЖЕНО!
Журналістів на засідання не пустили! Ми наполягаємо на присутності журналістів! Нам не має чого приховувати!
Про результати: проголосували за перевірку «загадкових» маршрутів, перевірку квитків встановленого зразка, вартість проїзду зазначити як одну з вимог проведення конкурсу/тендеру.
Ініціативна група у боротьбі за справедливі тарифи дякує всім представникам населених пунктів Київщини за надіслані та висловлені пропозиції.
P.S.: ГО «ЗУБР» із-зі своїх внутрішніх сварок розколовся і деякі його члени 21.02.17 прийняли рішення блокувати засідання робочої групи. Ми, ініціативна група, розцінили таку позицію як провокацію і, можливо, роботу на благо перевізників! У зв’язку з цим, співпраця з ГО ЗУБР припинилася ще 21 лютого. Дякуємо, Людо, Олександре і Вітя, що ви були з нами!
Ні – здирницьким тарифам на проїзд!
Нас таки почули в КОДА та дослухався і перевізник ТОВ «Кіо-Транс», який виграв суди і відновлюється на маршруті 301.
Шановні вишнівчани! Приходьте протягом дня на кінцеву 301-го маршруту у Вишневому, щоб підтримати законного перевізника «Кіо-Транс»! Ми тут з 5.40 ранку)) Ваша підтримка зараз дуже важлива!!!
Бо монополіст «Клайт», який поставив здирницький тариф — 12грн. (тоді як південну частину міста інший перевізник возив по 8грн. до метро) не хоче йти з маршруту.
1-й буду голосовать за присоединения Вишнёвого к Киеву, мэрия Вишнёвого на откатах перевозчика наживается