Перерахунок можливий?

Перерахунок можливий?

Як отримати компенсацію за неякісно надані комунальні послуги? Наприклад, якщо з-під крана у квартирі тече вода неприродного кольору, або ж, коли у розпал опалювального сезону відверто засмучують показники кімнатних термометрів чи немає гарячої води?

«Сама процедура повернення коштів невизначена, - відповів директор КП «Вишнівськводоканал» Василь Соїч. – Часом доводиться чути, мовляв, зливали десять хвилин, так довго текла холодна брудна вода. А хто ще це бачив? На підставі чого робити перерахунок? Одних тільки слів недостатньо. Що робити в такому разі? Закрутити кран і викликати інспектора розрахункового відділу. Такий закріплений за кожним багатоповерховим будинком. От у його присутності можна злити брудну воду. Нехай інспектор зафіксує показники лічильника і тоді з´явиться документальне підтвердження, яке дозволить робити перерахунок. Але досі подібних випадків у нас не було».

У свою чергу директор іншого міського комунального підприємства «Вишнівськтеплоенерго» Петро Трегуб зазначив: «Перерахунки робимо вже давно. Нічого складного. Головне – підтвердити існування проблеми на папері. А для цього потрібно запросити представника ЖЕДу, написати заяву. В тепломережу ходити не потрібно. До речі, опалювальний сезон у місті вже розпочато».

Отож, всі дороги ведуть до ЖЕДів. Перерахунок можливий, якщо довести чи підтвердити, що компослуги було надано неякісно.

Центральний відділ розрахунків і контролю КП «Управління міським господарством» знаходиться за адресою: м. Вишневе, вул. Зелена, 2 (1-й поверх). Телефон: 045(98) 5-13-10; 045(98) 7-17-42.

  • 11:25
  • 2420
Немає коментарів. Ваш буде першим!
Завантаження...