Для внесення своїх пропозицій до генплану міста залишилося 2 тижні!

Для внесення своїх пропозицій до генплану міста залишилося 2 тижні!

Наводимо вам основні відомості щодо функціонального зонування території міста та архітектурно-планувальної структури території згідно генплану

Архітектурно-планувальна організація Вишневого полягає у формуванні планувальної структури, яка охоплює всі функціональні зони міста, а також у створенні системи громадських центрів. Важливими складовими планувальної структури є мережа магістральних вулиць та зелений каркас.

В існуючій планувальній структурі Вишневого досить чітко виділені такі зони: сельбищна, виробнича та зовнішнього транспорту. В генеральному плані функціональне зонування території міста вирішується в розвиток того, яке вже склалося, та надаються пропозиції з усунення невідповідностей основним принципам містобудування.

Сельбищна зона – це зона розміщення житлової забудови, громадських центрів, об'єктів культурно-побутового обслуговування, зелених насаджень та вулиць.

Виробнича зона – це зона розміщення промислових підприємств, комунально-складських об'єктів, будівельних організацій, автотранспортних підприємств, споруд інженерної інфраструктури тощо. Виробнича зона – найбільша по території функціональна зона Вишневого.

Зона зовнішнього транспорту формується залізницею та автомобільними шляхами зовнішнього зв'язку. Через місто проходять державна територіальна дорога Т-10-12 (Київ – Боярка) ІІ-ї технічної категорії та обласні автомобільні дороги О101304 (Київське півкільце-Крюківщина-Боярка), О101315 (Вишневе-Софіївська Борщагівка), О101323 (Жуляни-Крюківщина) ІІІ-ї та ІV-ї технічної категорії.

Генеральним планом передбачено подальший розвиток цієї зони: будівництво дублюючої обхідної автодороги, реконструкція автомобільних доріг місцевого значення на підходах до м. Києва, будівництво автостанції в східній частині на в'їзді в місто з Кільцевої дороги, розміщення комунального базового автотранспортного пасажирського підприємства площею 0,8 га, в якому передбачається зберігання комунального та приватного автотранспорту з обслуговування перевезень всіх видів сполучення.

Зона зелених насаджень об'єднує всі функціональні зони міста. Передбачено її формування шляхом створення парково-розважальної зони в північній частині міста, паркової зони в центральній частині міста, озеленених територій загального користування в складі забудови в центральній частині міста на місці кварталів, що намічено реконструювати, створення нових парків в районах нової житлової забудови в південно-східній частині міста. Проектом передбачено озеленення вулиць і територій громадської забудови, організацію зелених пішохідних зв'язків. Єдина система зелених насаджень, своєрідний зелений каркас міста створить комфортні умови проживання.

Основними елементами вулично-дорожньої мережі Вишневого, згідно генерального плану, є:

- вулиця Жовтнева – головна магістральна вулиця;

- вулиця Київська – державна територіальна автодорога Т-10-12 (Київ-Боярка) ІІ-ї технічної категорії;

- автодорога Жуляни-Крюківщина;

- ділянка нової автодороги територіального значення за параметрами І-ї технічної категорії із шляхопроводом через залізницю, яка паралельна Великій Кільцевій.

Доповнюють вулично-дорожній планувальний каркас магістральні вулиці: Ломоносова, Л.Українки, Святошинська, Машинобудівників, Залізнична – в північній частині міста; та в південній – Чорновола, Балукова, Південна, Святоюріївська, Освіти (колишня Червоноармійська) і нові вулиці в запроектованому сельбищному утворенні зі східного боку Південного житлового району. Ця вулично-дорожня мережа створює зручні транспортні зв'язки між місцями праці, проживання та відпочинку, а також з іншими населеними пунктами і, найголовніше, з Києвом.

Переваги місця розташування та транспортної інфраструктури Вишневого використані в проекті і отримали свій розвиток при формуванні системи міських центрів та підцентрів обслуговування.

Зокрема, так як названі переваги створюють сприятливі умови для розміщення об'єктів розваг, спорту, бізнесу, в планувальному рішенні надані цікаві, з точки зору містобудівного рішення, пропозиції щодо розміщення таких закладів. До того ж, будівництво торговельно-розважальних центрів, ділових центрів з офісами та готелями, спортивно-оздоровчих комплексів відноситься до проектів, які охоче інвестуються. Залучення інвесторів, конкурсний відбір інвестиційних проектів сприятиме підйому економіки міста – такий підхід відповідає Загальнодержавній програмі розвитку малих міст.

За інформацією текстової частини генплану

  • 21:40
  • 1121
Коментар видалено
анна 12:16 # +1
Подивилася генплан і задумалася, а чи це дійсно НАШЕ місто? Поясніть, будь ласка, ЧОМУ на генплані не зображені вже ІСНУЮЧІ будівлі? ЧОМУ на такому ДОРОГОМУ стадіоні розміщена міськрада? А головне, архітектора немає і НІХТО більше не може пояснити, ЯК ТРЕБА ОФОРМИТИ ЗАУВАЖЕННЯ І ПРОПОЗИЦІЇ? Можна на сайті розмістити типовий зразок щодо оформлення пропозицій.
ан 19:30 #
подивився на генплан і впав у ступор. Адже з якого дива до міста Вишневе приєднали землі села Софіївська Борщагівка вздовж Великої Кільцевої дороги аж до МЕТРО? Чому в плані самі багатоповерхівки вище 11 поверхів? Що по генплану буде 150 тисяч жителів (відповідно до кількості будинків квартир не важко підрахувати)?.. Чи погоджувався даний генеральний план згідно Закону України «Про містобудування» з суміжними землекористувачами селом Петрівське (нині Свято-Петрівське) село Софіївська Борщагівка, селом Крюківщина з містом Київ? А як же земельні ділянки які згідно кадастрової карти України належать іншим особам і в багатьох цільове використання для ведення особистого селянського господарства, чи буде відбуваться зміна цільового використання, на яких умовах, чи будуть викуплятися і за яку ціну.
Завантаження...