Наводимо вам основні відомості щодо функціонального зонування території міста та архітектурно-планувальної структури території згідно генплану
Архітектурно-планувальна організація Вишневого полягає у формуванні планувальної структури, яка охоплює всі функціональні зони міста, а також у створенні системи громадських центрів. Важливими складовими планувальної структури є мережа магістральних вулиць та зелений каркас.
В існуючій планувальній структурі Вишневого досить чітко виділені такі зони: сельбищна, виробнича та зовнішнього транспорту. В генеральному плані функціональне зонування території міста вирішується в розвиток того, яке вже склалося, та надаються пропозиції з усунення невідповідностей основним принципам містобудування.
Сельбищна зона – це зона розміщення житлової забудови, громадських центрів, об'єктів культурно-побутового обслуговування, зелених насаджень та вулиць.
Виробнича зона – це зона розміщення промислових підприємств, комунально-складських об'єктів, будівельних організацій, автотранспортних підприємств, споруд інженерної інфраструктури тощо. Виробнича зона – найбільша по території функціональна зона Вишневого.
Зона зовнішнього транспорту формується залізницею та автомобільними шляхами зовнішнього зв'язку. Через місто проходять державна територіальна дорога Т-10-12 (Київ – Боярка) ІІ-ї технічної категорії та обласні автомобільні дороги О101304 (Київське півкільце-Крюківщина-Боярка), О101315 (Вишневе-Софіївська Борщагівка), О101323 (Жуляни-Крюківщина) ІІІ-ї та ІV-ї технічної категорії.
Генеральним планом передбачено подальший розвиток цієї зони: будівництво дублюючої обхідної автодороги, реконструкція автомобільних доріг місцевого значення на підходах до м. Києва, будівництво автостанції в східній частині на в'їзді в місто з Кільцевої дороги, розміщення комунального базового автотранспортного пасажирського підприємства площею 0,8 га, в якому передбачається зберігання комунального та приватного автотранспорту з обслуговування перевезень всіх видів сполучення.
Зона зелених насаджень об'єднує всі функціональні зони міста. Передбачено її формування шляхом створення парково-розважальної зони в північній частині міста, паркової зони в центральній частині міста, озеленених територій загального користування в складі забудови в центральній частині міста на місці кварталів, що намічено реконструювати, створення нових парків в районах нової житлової забудови в південно-східній частині міста. Проектом передбачено озеленення вулиць і територій громадської забудови, організацію зелених пішохідних зв'язків. Єдина система зелених насаджень, своєрідний зелений каркас міста створить комфортні умови проживання.
Основними елементами вулично-дорожньої мережі Вишневого, згідно генерального плану, є:
- вулиця Жовтнева – головна магістральна вулиця;
- вулиця Київська – державна територіальна автодорога Т-10-12 (Київ-Боярка) ІІ-ї технічної категорії;
- автодорога Жуляни-Крюківщина;
- ділянка нової автодороги територіального значення за параметрами І-ї технічної категорії із шляхопроводом через залізницю, яка паралельна Великій Кільцевій.
Доповнюють вулично-дорожній планувальний каркас магістральні вулиці: Ломоносова, Л.Українки, Святошинська, Машинобудівників, Залізнична – в північній частині міста; та в південній – Чорновола, Балукова, Південна, Святоюріївська, Освіти (колишня Червоноармійська) і нові вулиці в запроектованому сельбищному утворенні зі східного боку Південного житлового району. Ця вулично-дорожня мережа створює зручні транспортні зв'язки між місцями праці, проживання та відпочинку, а також з іншими населеними пунктами і, найголовніше, з Києвом.
Переваги місця розташування та транспортної інфраструктури Вишневого використані в проекті і отримали свій розвиток при формуванні системи міських центрів та підцентрів обслуговування.
Зокрема, так як названі переваги створюють сприятливі умови для розміщення об'єктів розваг, спорту, бізнесу, в планувальному рішенні надані цікаві, з точки зору містобудівного рішення, пропозиції щодо розміщення таких закладів. До того ж, будівництво торговельно-розважальних центрів, ділових центрів з офісами та готелями, спортивно-оздоровчих комплексів відноситься до проектів, які охоче інвестуються. Залучення інвесторів, конкурсний відбір інвестиційних проектів сприятиме підйому економіки міста – такий підхід відповідає Загальнодержавній програмі розвитку малих міст.
За інформацією текстової частини генплану